Tur til Randholmen / del 2

Jeg er på påskeferie her jeg bor og i dag gikk jeg til Randholmen. En øy utenfor Kråkerøy. Det er liten bro, så det er kjekt å komme hit. Ikke så mange hytter, bare noen få. Dette er et friluftsområde. Masse griller og utedoer. Man kan også gå til neste øy. Bro over her også, øya heter Tjeldholmen. Her er enda flere utedoer og griller. Flotte steder, men det er et stykke å gå, for holmene er ganske så rause. Jeg gikk hjemmefra, sa tur/retur ble det vel + 10 kilometer ekstra. Men hadde jo hele dagen på meg. Jeg skulle ikke til mamma i dag, tok helt fri.

Jeg synes Randholmen er et herlig sted, siden områdene er så store så er man ikke tett opp i andre mennesker. Jeg liker best å tusle slik alene jeg….

Været var fint, men det er skarpt enda. Så må ha lue og votter 🙂 

 

 

8 kommentarer
    1. Ser ut til å være et idyllisk område, og det er adskillig mer vårlig der enn det er her.(Fortsatt mye snø og mange minusgrader om natta.) Jeg synes også det er godt med områder der man kan gå litt i fred – i stedet for nærmest å gå i kø. Vi er jo så heldige her til lands – at vi har slike områder! 🙂

    2. Ja, deilig der ute på Randholmen. Kose seg og tusle som en vil. Trenger ikke gå i kø med folk. Ikke så mye snø her nå. Men var ganske mye holke og is i skogen. Der det er skygge. Flere kuldegrader her på natta også….karidansen:

    3. Tusen takk, jeg elsker holmer og sjø. For meg er dette så balsam for sjelen og fin trim for kroppen. Får øvet opp balansen der man klatrer opp og ned i fjellsprekkene….God påske videre til deg.Etdiktomdagen:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg