Torsnes og “svanedans”

Hei og god morgen venner.

Her er det kaffe og avslapning. Før jeg begynner med litt plikter. Skal handle for mamma og pynte litt til påske hos henne. Hun er jo dement og trenger masse hjelp. Vi har søkt på omsorgsbolig. Så får vi se hvordan det går. Det er lang prosess. Kan ta opp til 1,5 år fikk vi høre. Ikke lett dette systemet. Men enn så lenge klarer hun seg med all den hjelpa som er der ute. Men masse for oss barna å trå til også…..Det henger litt over en hver eneste dag året rundt…..

Forrige søndag så rasket jeg jo over isen til øya Marikova utenfor Havna. Der jeg vokste opp og som vår familie fortsatt eier. Det er et ganske stort område med store strandlinjer. Det er vakkert der ute. Midt på bildet ser dere huset jeg vokste opp i. Det er hytter som ligger rundt. Og et nabohus bak. Jeg zoomet kraftig så ser ut som nabohuset ligger nærme, men det gjør det ikke.  

Jeg tok også bildet av svaner som slappet av i en råk. For det var is overalt, men de fant seg litt åpent vann og koste seg i sola….Vakkert med holme i bakgrunnen. 

Ønske dere en fin dag i hytter og hus! 

16 kommentarer

Siste innlegg