Jeg ble så glad at jeg kvitret….

Hei på dere,

Stod opp i dag kl. 0530 og var på jobb kl. 0710. Bilen var på verkstedet og jeg  gikk til bussen grytidlig. Jaggu kom en nabo kjørende og kjørte meg helt til jobben. 

Jeg var spent i hele dag…ville bilen bli bra! Klokka 1530 greite jeg ikke vente lenger og gikk bort til verkstedet. Jeg fant ikke bilen  noe sted ute og humøret dalte. Men de jobbet med bilen og sånn kl. 1610 var bilen ferdig og kjørbar. Her ble feilen funnet, det var slark i registerkjedet og det hadde blitt byttet. Det var helt vanlig på slike motorer sa dem, men der jeg hadde kjøpt bilen hadde de aldri sett denne feilen før…..hmmm….

Så utrolig deilig med bil igjen. Fikk handlet også, for jeg har vært mer eller mindre uten bil i 14 dager! 

Legger ved noen fuglebilder, gulspurv og 1 svarttrost 🙂 nyt kvelden folkens. 

18 kommentarer

Siste innlegg