100 lappen

Ja, du leste riktig og det er helt sant!

Det er 3. året restaurantene i Fredrikstad går sammen om dette konseptet. De fleste restauranter har en middagsrett til kr. 100.-.

Dette foregår nå i vinterferien og fra mandag til og med torsdag. Det er fulle hus overalt. Utrolig populært. 

Jeg og yngste sønn min dro å spiste ved 1600 tiden  og det var nesten ikke ledig. Vi hadde ikke bestilt bord så måtte være litt tidlig ute. Det kom en gjeng på 4 personer ved 1630 tiden. De fikk ikke plass. Topp for oss brukere og topp reklame for byen med alle sine restauranter. For Fredrikstad er en spiseby….masse masse steder å gå ut og spise. Herlig 🙂

Vi spiste på O’Learys vi da, smakte godt en sånn torsdag i vinterferien..

Og husk dere, ingenting varer evig! Heller ikke vinteren 🙂 

#fredrikstad

20 kommentarer
    1. Ser godt ut dette og jeg så annonsen i Sarpsborg Arbeiderblad om dette konseptet. Ja dere har mange fine steder nede i byen med brygga og promenaden,,,vi har bare pæddekommen her ..hihi. Men bor jo rett over ved Rolvsøysund så har jo vistervannet rett ved her. Fornuftig valg og passe på og spise ute når en får god mettende mat til 100 kr:-)) Så du får ha en fortsatt fin kveld:-)

    2. Her var det vinterferie forrige uke. Og denne uken er det 100 Ugå her i byen 🙂 Det er 9. gangen det arrangeres her og konseptet er det samme. Bare at vi har hatt det litt lenger. Her er det to ganger i året, en uke i februar, og en uke i september 🙂 Veldig populært her også, og det kommer folk langveisfra for å spise på alle restaurantene. Selv har jeg ikke spist ute på noe denne uken, fordi jeg er syk. Men det er mye fristende på 100 menyen 🙂
      Kos deg masse med dette flotte tiltaket <3

    3. Det er kjempekoselig selv om vi ikke akkurat benytter oss av det da. Her ble det hjemmelaget i dag og mette ble vi. Så fint du koste deg ute på O’Learys. Stolt av byen vår!!!!

    4. Ja det høres jo så fint ut…så det hadde jeg nok benyttet meg av..men er nok ikke sånt her…hihih…Ha en god kveld i stua!

    5. Tusen takk, flott tilbud. Hadde jeg bodd alene, hadde jeg sikkert benyttet meg av dette alle 4 dagene som tilbudet var…100 er billig asså…..neste vinterferie får dere ta dere en tur til Fredrikstad 🙂 fin kveld til deh. Toini:

    6. Tusen takk…fåt håpe vi kan ha det to ganger i året også. Sosialt tiltak, viktig å bidra litt til dette….sikkert fra dere vi har herma…..God bedring til deg 🙂 Eva:

    7. Ja, deilig å ta seg en tur ut. Var godt dette og mye folk å titte på. Liker det jeg at det er folk ute når man først stikker ut fra heimen. fruensvilje.blogg .no:

    8. Tusen takk, mye bra i Særp da….men på Restaurantfronten tror jeg vi vinner….fin kveld til deg. Jobba sammen med sarpinger i maange år jeg…Og dete har et flott fotball-lag 🙂 ha en fin kveld. Hobbystua:

    9. Slik har de her i byen også. Spis for 100 kaller de det. Og det er jo sykt gøy! 🙂 Og godt! Rakk to middager den uka det sto på i år. Skulle jo nesten gått ut hver eneste dag. Men vi har en restaurant som kjører lunsj til 100 hele året, fra 11 til 16. Og det er jaggu ikke å forakte det heller. Sykt godt mat har de også.

    10. Ja, flotte greier. Det trekker folk ut fra heimen og fra Grandisen…..kan ikke bli bedre. Lunsj er jo litt middag det å….så 100 her også er jo max…Viktig å komme seg litt ut og bare slappe av og nyte….bra du fikk brukt tilbudet…..ha en flott dag 🙂 Marit:

    11. Det så godt ut..og greit med en slik pris :)) Tror ikke det er slike tilbud her i distriktet.. Jeg så du var en hyggelig nabo også.. det er flott å bry seg om andre 🙂 Ha en fin dag videre <3

    12. Takk, viktig å være litt til for andre mennesker….Flott tilbud…dette 🙂 godt var det også. Håper det blir neste år igjen….annebe:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg