Julekuler og sparing….

Jeg sparer på julekuler fra Habitat. Kjøper noen hvert år. Dette er de jeg hadde ryddet vekk i går…..Gikk innom Habitat i går kveld, og der kjøpte jeg 4 kuler til…( 50 % ) Ikke tatt bilde av de nye….De var blanke og med med sølv.  Liker disse kulene, skikkelig fine på juletre og virker solide…

Har dere lest om det sparetipset som er populært nå…?

Man setter inn på konto,

10 på mandag, 20 på tirsdag, 30 på onsdag, 40 på torsdag, 50 på fredag, 60 på lørdag og 70 på søndag…hver uke 

og i løpet av et år har man ca. 15000 på  en sparekonto….hehe….jeg har begynt. Tenkte det blir greit å prøve. Og kanskje ta ut til jul neste år.

Nå sparer jeg jevnt og trutt da, både på konto og aksjesparing…for jeg sparer til hytte….Men disse pengene på ekstra ekstra sparingen kan jeg ta ut med god samvittighet 🙂 

Ha en fin fin søndag….:-) 

 

 

12 kommentarer
    1. Fine kuler det der ja 🙂
      Jeg har ikke fått spart så mye egentlig jeg da………. synes det er vanskelig med den inntekten jeg har og med bil og hus…………………. men jeg pøver – 🙂 Jeg synes det hele tiden kommer utgifter fra stat og kommune i dyre dommer……….. og da går de oppsparte pengene, men, det beste er jo når man iallefall kan betale for seg 🙂
      Du er flink, solliv som sparer til hytte og sparer uten om det også 🙂

    2. Tusen takk, fond og aksjesparong har jeg gjott i mange år, det er gøy. Det vokser litt. Ikke lett å spare nå etter jul…Mange regninger i løpet av vinteren…Nrk liisens kom nå 🙁 men prøver….Skal ikke ha en stor og dyr hytte. Men et sted jeg kan dra til. Et lite enkelt sted, gjerne med utedo, Mange fine små hytter rundt i indre østfold…Hvaler er dyrt, men her bor jeg jo i nærheten….så det er jeg ikke på jakt etter…Føler at det er viktig ha et mål……Kulene er veldig fine synes jeg, er svak for dem..Etdiktomdagen:

    3. Flotte julekuler…og lurt å kjøpe nå ja…salg på alt av juleting…Spare ja…jeg har trekk på 200 i mnd til en konto..den prøver jeg å ikke røre..pluss fond..som også ikke skal røres..men de har nok blitt tatt av innimellom ja..men ikke de siste årene….lurt å spare… ha en god dag!

    4. Så flotte julekuler du samler på =) Og jøss..det var egentlig en lur måte å spare på..noe å ta til etterretning – etter hvert, når man har stabla økonomien litt mer på beina =) Ha en nydelig søndag videre =D

    5. Ja, synes den var litt artig den sparemåten der…jeg er inne på banken. In hver dag alikevel…fine kuler og på tilbud…:-) det loker vi…fruensvilje.blogg .no:

    6. Tisen takk, ja smart og lur måte synes jeg…prøver ut jeg i hvertfall…bedre med noen få kuler synes jeg…for jeg har så mye glede av å se på dem..Helene:

    7. Ja, jeg liker de kulene…..heller lite av dem jeg liker….spare er lurt 🙂 flink du…..:-) litt og litt er veldig bra….Toini:

    8. Hei. Beklager at jeg ikke har vært innom på en stund. Jeg er vel delvis tilbake nå 🙂
      Det er fine kuler du samler på. Den blåfargen er faktisk min yndlingsfarge. Jeg samler selv på hus. Ja slike man kan ha telys inni. Jeg fikk tak i en kirke og den lyste med batteri. Jeg kaller det julebyen min 🙂 Jeg håper du får et fint år dette året, og at du også har hatt ei fin helg 🙂
      Klem fra Mariell <3

    9. Koselig at du er tilbake……du er flink til å skrive….stå på….så hus hos deg, de var meget fine….takk og fin dag til deg…..klem herfra….due:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg