Årets tøffing …..Helene :-)

Ble mye tv-titting her i kveld. Deilig å sitte litt å glo, teksten er dårlig for en som er hørselhemmet… Men men masse pene mennesker og flinke.

Jeg vil hylle en bloggvenn som heter Helene. Hun har en blogg som heter Zoeticworld.blogg.no. Jeg får ikke klippet og limet her på ipad. Prøv å finn blo

Hun er ute og kjører med sin konge. En bil som både er et hus, og en bil. Hun har sameblod i seg og er ei skikkelig tøff jente…

Nå for øyeblikket er hun på tur, og vi følger med og hjertet mitt banker ekstra for henne. Og vi andre her på bloggen sitter med hjertet litt i halsen…men du er tøff Helene. Heier på deg og tror og håper det ordner seg nå…Stikk innom bloggen hennes og les selv,,,,,skikkelig spenning hele tida …

Bildet er noen hjerter jeg har heklet til jul, ikke i år. For i år har jeg bare bakt, hehe…

18 kommentarer
    1. Hun har fått bosted hos ei venninne nå 🙂 Så lenge hun vil. Det var veldig godt å se, så kaldt som det er nå. Ha en fin søndag <3

    2. Ja, vi er mange her inne og vi kan hjelpe hverandre…..:-) derfor har mam venner, og jeg føler også bloggvenner er flotte venner. Vi kjenner hverandre så godt og deler mye sammen…klart vi skal trå til. Mulighetene er så mange i dag, med sosiale medier og vipps….ja du vet…Etdiktomdagen:

    3. Ja hun er en tøffing…og nå ser det ut som det ordner seg…ikke noe tid å sove i bilen nå..har fulgt henne på mange flotte turer i sommer…da var det helt greit å sove i bilene..men ikke nå…Du må ha en god ny dag!

    4. Duuuuuh altså..nå ble jeg både overrasket og rørt…snufs =D Tuuuuusen takk for fine ord..det varmet så utrulig mye <3 Stor klemz fra meg til deg <3

    5. Bare hyggelig, og jeg tenker på deg og føler med deg. Og føler med deg…kommer jeg på flere tips så hører du fra meg. ..Du skal ha et godt liv 🙂 og skrik ut hvis jeg kan hjelpe med noe…og kommer du sørover…kan du bo hos meg….Helene:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg