Det ble koselig julaften…..

Gutta mine feiret julaften i Oslo og yngste kom hjem nå i kveld 🙂 Jeg var sammen med 2 brødre, 2 svigerinner, 3 tantebarn, og mamma og hunden Gordo…

God mat og et lass med julegaver, tok sin tid…jeg kjørte mamma hjem ved 2300 tiden..da hadde hjemmesykepleier ringt oss og gitt oss beskjed hva vi måtte gjøre for å ta kveldsstellet til mamma. Så jeg måtte ta den biten. Med piller, og astmaspray og av med støttestrømper, på med pysj og leggetd. Mamma er dement og må ha hjelp…

Jeg var edru og kjørbar. Så gikk jo bra. 

Dro ut til mamma igjen i dag og hjalp henne med å rydde i julegaver. Vi drakk kaffe og spiste kaker…

I går ville Gordo sitte på fanget mitt nesten hele tiden. Utrolig glad i å kose ❤️❤️❤️

Hadde du en fin julaften ❤️

8 kommentarer
    1. Fint dere har kost dere.. Her var gutta på besøk.. så det var bare oss fire , koselig var det :)) Så fint bilde av deg og en stor , fin “rufsehund”… Klem <3

    2. Så koselig med gutta dine på besøk. Her ble det søskenjul, ble beldig hyggelig…Gordo kkoste seg på fanget…moro det da 🙂 annebe:

    3. Vi hadde det uteolig koselig…og unger og pakker er gøy 🙂 Gordo får aldri nok kos…sitte fanget…tror kanskje han er liten, hehe….Toini:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg