3 lys og 3 hvite dager i julen….

God god morgen 🙂 

Koser meg med kaffe og nyter morgenen..skal snart fyre litt i ovnen. Det er lørdag og fridag. Etterhvert så skal jeg kjøre å få levert ut noen gaver til ei jente som jeg er tante til. 

I morgen tenner vi tre lys, her er et bilde fra konserten som jeg var på. Magnus Grønneberg er en varm og flott person. Han pynter alltid senen selv med ting han har hjemme.  Det var masse lune lys. Og i ei krukke med hjerter på var hunden hans ❤️ Begynte nesten å gråte da han fortalte om den kjære hunden sin. 

Men snart er det jul og litt alkoholvett er ikke dumt, 

Så jeg sier:

Tenn lys og husk julen blir ikke bedre med alkohol HVER dag….

Ønsker alle mine venner en fin fin dag….Kos dere 🙂 

 

6 kommentarer
    1. Ja det så virkelig hjemmekoselig ut…og så koselig..at han hadde med seg hunden…selv om den var i en krukke…Syns sånne ting sier litt om en person…Ja..alkohol gjør egentlig aldri noe godt….den er ihvertfall noe som GJØR julen nei…Det burde den ihvertfall ikke være… ha en god ny dag!

    2. Veldig koselig 🙂 ja, ikke sant. Det sier mye pm hvordan personen er. Det var et sterkt øyeblikk da han snakket om hunden sin som han var så glad i. Jeg satt der og tenkte på min katt som døde i vinter. Toini:

    3. Koselig med levende lys.. han må ha vært glad i den hunden tror jeg.. :)) Alkohol blir det lite av her.. kanskje et glass vin eller et glass øl til maten..men MÅ ikke ha det for å kose oss heldigvis :)) Så det julehuset..artig at noen” tar den helt ut”..men jeg liker det enkelt så ikke min stil…hehe..
      Fin lørdag videre til deg <3

    4. Ja, han elsket hunden sin…nydelig og lun pynt. Noen pynter mer ennandre, hehe, det er mani….får ikke sluttet, blir hekta. Snakket med dem, de går ute hver kveld i mange mange timer for å pynte. Deilig med et glass vin, men jeg må ikke ha det…men koselig en gang i blant synes jeg…går aldri på byen og drikker. Jeg er for gammel, hehe,,,,,jula drikker jeg ikke så mye. Mye kjøring i juleselskaper 🙂 annebe:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg