Ønskeliste….

Velkommen til fredagsbloggen.

En ny uke har kommet og gått. Og velkommen til hørselbloggen 🙂 

Visste du at det å høre dårlig….er gode og dårlige dager. Alle dager er jo dårlige, men noen er verre enn andre. 

Dagsformen styrer min hverdag. En god dag gjør at jeg kan konsentrere meg bedre. For skal jeg høre noe så må det full konsentrasjon til fra første ord. Jeg får ingenting gratis, ikke et eneste ord. Da blir det grøt. For å høre en samtale så må jeg høre etter og konsentrere meg. Selv med de enkleste temaer…..

Har jeg sovet dårlig og / eller er stresset så er dagen min dårlig før jeg i det hele tatt kommer på jobb. Hvorfor? Jo, fordi da får jeg enda mindre med meg…..Og mindre jeg får med meg jo mere må jeg stresse for å høre hva folk sier…ond sirkel uten ende….

Sånn går no dagan…..! Med sansetap, og nedsatt hørsel og døvhet….

#sansetap

#nedsatthørsel

#døvhet 

 

8 kommentarer
    1. jeg skjønner deg godt jeg,har et par damer her inne i fjorden som ikke liker å være med på ting der det er mange mennesker,for som du sier blir det bare masse støy i hode,da er det godt du har noen dager som er litt bedre 🙂 .Var litt av en nisse på det bilde,bare ikke vinden røsker i ham hi hi

    2. Ikke sant, det er slitsomt…så da velger folk å holde seg for seg selv og ikke fly i flokk…Nissen er på feltet. Skikkelig mye pynt. Skal ta noe bilder med kamara. For nå et de fetdig med å pynte…fruensvilje.blogg .no:

    3. Ja det kan jeg nok tenke meg…at det helt klart kommer an på dagsform..sånn er det jo med smerter også…jeg tåler mye mindre både fysisk og psykisk når jeg har mye vondt…Ha en god kveld og nyt freden i helgen!

    4. Ja, alt henger i hop…Tusen takk og kos deg du også…..stillheten er deilig…..går bra med lyd som summer litt…..for det trenger jeg ikke høre ordentlig etter….bytur går greit….men inne i et senter er slitsomt…hehe, ihvertfall på denne tiden. Toini:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg