God morgen :-) 11. desember…

I går gikk dagen i et rekordtempo….

På morgenen hadde jeg ikke internetttilgang…det var og ble borte…kom ikke inn på blogg da. Så da tuslet jeg litt her hjemme med fyring i iovnen og rydding og slikt. Så ble det søndagstur. På veien hjem tok nabodama meg igjen, da jeg hadde fått stein i skoen og stoppet opp litt….

Hun lurte på om jeg hadde sett det pyntede julehuset på det andre feltet. Nei, det hadde jeg ikke sa jeg…Du må se det sa hun…

Vel hjemme dro jeg så avsted til min bror og juleselskap, vi var 22 personer. Vi fikk deilig kalkun med tilbehør. Det var nydelig mat. Jeg hadde med en pose med forskjellige spill og andre aktiviteter til barna…Det var populært kan du tro…litt godteri også…Fikk også delt ut gaver til 3 familier som jeg ikke ser på julaften. 

Jeg hadde med boksen med krumkaker, alle som en ble borte vekk…får lage nye en dag…

Da jeg kom hjem gikk jeg for å se julehuset…Det var MAGISK. Hele hele huset var fylt med lys i alle farger. Hele hagen og God Jul lysende skilt. Og en flott hest ute i hagen med lys. Det var amerikansk, det var fantastisk flott. Og enda sa mannen at han ikke blir ferdig før på fredag…Dette skal jeg ta bilder av å vise her…Absolutt hele huset lyste og blinket…og dråpene fra takrenna dryppet på en måte. 

Gled dere, det kommer bilder 🙂 

14 kommentarer
    1. Så koselig..og julehus som lyser er artig da..men jeg hadde ikke orket å ha det selv…Det får naboer ta seg av…hihih..har noen sånne hus her også…Ha en god ny dag!

    2. Hehehehehe jeg tenker at det kan bli litt for mye lys jeg da,……….. jeg blir litt forblingret av alt lyset 🙂
      Litt er fint og koselig 🙂
      Men hver sin smak – ikke sant ?? 😀
      Du hadde en fin dag/kveld hos familien høres det ut som 🙂 Koselig å samles slik <3

    3. koselig med julebesøk da og tenk en hel boks med krumkaker ble spist opp :))
      jeg er født amerikaner men har vist blitt 100 % norsk for slike overpntede julehus er nok ikke i min gate,et enkelt tre i hagen er dt fineste synes eg,men jammen godt vi alle har hver vår smak og vi må glede oss over andres tradisjoner like godt som våre egne :))

    4. Ikke sant, jeg har aldri aldri sett maken til dette huset….hele huset og hagen var dekket med lys….Det var også andre kaker der, men krumkaker er favoritten til folk skjønner jeg….fruensvilje:

    5. Tusen takk, det var hundrevis av lysslynger…..aldri aldri sett noe lignende ever ever….tenk på naboene hehe…….med alt som blinker døgnet rundt…..Toini:

    6. Ja, var veldig koselig samling og så mye god mat 🙂 dette var myyyyyyyyyyyye lys…..Litt av en jobb, jeg er ikke der, men så gøy å se….Etdiktomdagen:

    7. Hørtes ut som du hadde en aktiv og hyggelig dag i går..bortsett fra stein i skoa..hehe.. Skjønner godt at de krumkakene var populære.. ser fine ut..og koselig kakeboks også<3<3

    8. Ja, populære….ble fylt både med is og krem….mmmmm….Tenk 10 kroner for denne på Loppis…..elsker den boksen.annebe.blogg.no:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg