Surrehuedag…

Jeg surrer med nøkler til huset..Det var i går. Jeg var hos mamma for å hente noen blomster jeg hadde bestilt. De ble lagt i kjelleren. Mamma er jo dement og hadde pakket de opp og satt de opp hos seg selv…Da var det å pakke ned blomstene på nytt og kommr meg hjem her. Det som skjedde var at nøklene til huset mitt hadde kommet inne i blomsterpapiret. Samme hvor mye jeg lette var dem  borte.

Tømte veska 10 ganger. Kjørte 2 rundet tilbake til butikken hvor jeg hadde handla gravlys til grava til pappa. Tenkte kanskje jeg hadde mista dem der 2timer brukte dette surret. 

Kommer hjem her og kommer ikke inn. Reservenøkkel på det lure stedet var borte….sikkert en av gutta glemt å legge tilbake etter lån…Tenkte at jeg får i hvertfall pakke opp blomstene ute på trappa og der var jammen meg nøklene…❤️❤️❤️

 

8 kommentarer
    1. uff slike ting gir en ekkel følelse,men jammen godt du kom på å åpne pakken med blomster da,det var nok en mening med det ja :)) så får du slappe av og nyte kvelden

    2. Ååå fikk helt vond i magen på dine vegne..så ekkel følelse..HVOR er nøkkelen?! Ja det var jo enda godt den kom til rette..men om du ikke skulle ha pakket opp de blomstene..så hadde de vel ligget der enda…BRA du fant dem…ha en god kveld!

    3. Det var fryktelig ekkelt…jeg ble helt desperat til slutt….ikke ha kontroll på nøkler er noe av det værste som finnes….endevendte hele bilen. Stoppet flere steder og tømte ut innholdet i veska…kjente på alle lommer hundre ganger…jeg var helt sliten i hele går ….ekstranøkkel er ikke funnet, men den må jo ligge der….under noe….får sjekke i helgen. Jeg pleiet ikke surre med nøkler, så det var tråkig….Tusen takk for ønske om god kveld 🙂 Toini:

    4. Ja, det var ikke noe gøy. Ble veldig stresset og satt ut….litt sånn panikk….og inn ville jeg jo 🙂 nei, man må tenke å være bevist hva man gjør……tusen takk, ja jeg må virkelig slappe av nå….fruensvilje:

    5. Heheheheheh ja sånn kan det gå og jeg kjenner meg igjen i “situasjonen” hihihi
      Så bra at de lå der i papiret 😀
      Det er ingen god følelse når alt er prøvd og de ikke er å finne…………..men det ordner seg på en måte alltid 🙂
      Ønsker deg en god kveld!

    6. Ja, helt grusom følelse og det mange timer fra jeg merket de var borte til jeg fant dem…så mye kjøring frem og tilbake og så mye leting…..svett skal du skjønne…..Takk og fin fin kveld til deg….Etdiktomdagen:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg