Kubbelys

Jeg brenner enormt mye lys hele vinteren…Det gir lun og koselig stemning inne synes jeg. Har testa maaange forskjellige kubbelys. Mye er middels, mssse som ikke funker og noe er veldig bra. 

Min konklusjon gjennom mange år er at de store kubbelysene til Søstrene Grene er meget bra. Brenner helt ned til en flat greie…(viser bildet av dette som en gang var et rosa kubbelys). 

Kremmerhuset sine brenner også veldig jevnt og fint. Og de varer utrolig lenge. Meget fornøyd. Dette er de lilla her. Pris er et sted mellom 30 og 40. 

De på Nille har jeg sluttet å kjøpe, soter fryktelig. Taket blir helt svart. Dette er min lille test av kubbelys, men gjennom mange år og enormt mange forskjellige…

Har du noen tips her?

12 kommentarer
    1. Jeg bruker det jeg får tak i..tenker ikke over hvordan de brenner..trodde det hadde med om det trakk..Har vært flink å tenne lys morgen og kveld jeg også nå..et kubbelys..og det henger med gjeipen ( ene siden) nå…hihihi

    2. Har ikke tenkt så mye jeg heller, men etterhvert så heiv jeg så mye dårlige lys…så da begynte jeg å tenke litt….koselig med lys. Du får litt ro…samme som med sjø og levende ild/bål…Toini:

    3. Ja, det er ikke noe greit. Fikk vondt i hodet av duftlys jeg, så de har jeg sluttet med i en grad…batterilys brukte jeg mye når jeg hadde katt…Nå er den død og da tar jeg frem mere lys igjen…Følte meg ikke trygg når det var inne og med levende lys…fruensvilje:

    4. Stor forskjell på lys ja.. Kjøper som regel der jeg er innom..ingen klare favoritter.. Liker forresten bildene du har vist også.. de du har på veggen.. fine synes jeg <3<3

    5. Tusen takk, men mye dårlig lys..nå kjøpte jeg lilla telys på Kiwi…veken drukna nedten med det samme…..helt ubrukelige…jeg liker å bruke lys og ikke bare ha de til pynt 🙂 Bildet fra loppis er kult….og hvis jeg en gang skal flytte, så skal jeg ha med det :-)annebe:

    6. Høres bra ut med Ikea, har kjøpt hvite derfra en gang…men dessverre tiltak for meg å dra til Ikea….men bra lys der. Becca Alexandra:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg