I fare for å bli stempla som mørk og tung….

Oppklaring:

Jeg har vist frem mørke adventstjerner og litt mørkt nyinnkjøpt bilde som var mørkt og hadde en svart ramme. 

Men det finnes masse farger her hos meg, nesten for mye så jeg må dempe, tone ned noe…Hvis ikke blir det litt voldsomt 🙂 

Her er et bilde som jeg kjøpte for mange år siden på loppis. Det kostet bare 30 kroner og er malt på linlerret. Det stod inn mot veggen og ingen gadd å snu det. …men jeg gjorde…og jeg ble helt svett, det ville jeg jo ha. Og jeg spurte pent uten å ha stjerner i øynene hvor mye dem skulle ha for det. Er det for mye med 30 kroner sa mannen som solgte, sikkert greit det sa jeg….

Bildet er stort, sikkert 1 meter * 1 meter…. Jeg liker det, men har aldri funnet noe om hvem som har malt dette. Motivet er vel typisk engeksk kanskje, og signatur er Scott. 

6 kommentarer
    1. farger gir en lun atmosfære i heimen,elsker farger .Maleriet var superfint,ja en kan finne noen skatter på loppis eller på bruktbutikk om en bare har øynene med seg

    2. Så flott bildet! ja jeg fant også et stooort bilde på loppis for en stund siden..det bare måtte jeg ha..og jeg ante ikke hvor jeg skulle ha det..men fant plass til det…hihih…kosta 50 eller 100kroner..og bare ramme stod det bak at kostet over 1000kr…så den var vi heldig med…hihihi Jeg skjønner akkurat hva du mener med for mye farger…så jeg forstår at det må være litt duse og grå innimellom..alt til sin plass…

    3. Helt korrekt, da tenker vi likt…her er farger på puter og pledd og lys og veggene er fulle…teppene er fargerike, så kan bli for mye hehe….toner ned med en svart skinnsofa…moro med slike kupp, bare lerret her koster mange hundre kroner…får mye skryt for det bildet jeg…det er så unikt…ingen andre har dette, det er det jeg liker. Unike ting…Moro at du også finner litt kupp 🙂 salongbordet mitt fant jeg til 50, ble malet hvitt…så nå er det helt supert….Toini:

    4. Ja, moro å tiite litt og finne kupp. Er skikkelig glad i dette bildet er så fint. Flotte sterke farger. Mitt triks er å komme litt sent på loppis og titte litt i kroker og kriker og i kasser under bordet…fruensvilje:

    5. Ååå, sier du det…..det må jeg prøve å finne…..Pynter opp dette i hvertfall….stilen min er sånn litt av hvert og helst ikke Ilea….Søtmonsen ):

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg