Litt pynt ….

Kjøpte noen slike på Rema i går, de er så triste i den lille plastikkpotta. Tok den av og puttet blomstene i noen syltetøyglass eller noe mar har liggende…

Kjøpte 2 svarte pappstjerner på Søstrene Grene. De er uten lys. Veldig fine utenfra, men litt spesielt med svarte. Men hang de da opp. Så får jeg se om jeg blir fortrolig med dem….

Henger opp litt ting med lys i etterhvert…Men venter for det er ikke advent enda…

Pyntet med litt adventstaker hos mamma da, da ble der litt lys i vinduene der…:-) vet ikke hvor mye hun forstår lenger om jul og advent ❤️

Kos dere da, får titte litt på tv og slappe av jeg nå. Har både vært på julebord på Biblioteket ( bøker, kaffe og kaker) og på fotoutstilling….ååååå der var mange fine bilder…Et par stykk jeg ikke får ut av hodet….så får se om jeg drar dit igjen i morgen…Hvis jeg kjøper så blir julegave til meg selv ❤️❤️❤️

12 kommentarer
    1. Så koselig med julebord og fotoutstilling…og pynting…Mange som begynner tidlig..folk får gjøre akkurat som de vil..Kos deg med kvelden! ha en god natt også!

    2. Tusen takk, tar litt og litt jeg. Før pyntet jeg alltid Lille julaften, men ble litt stressende synes jeg….Fin kveld til deg…Toini:

    3. vi er nok forskjellige og det er helt sikkert mange som liker svarte stjerne r også,svibler er flotte,men jeg tåler dem ikke desverre,det er ikke advent før til neste helg nei,men jeg ser mange begynner å få ut julelysene og det er jo fint nå som det er så mørkt ute

    4. Ja, venter med å ta frem lys jeg. Men testet ut disse stjernene var virkelig flotte utenfra og inn. Skal henge opp flere stjerner i forskjellige farger.ved siden av . Stjerner som jeg har laget selv. Liker å ha masse ting i vinduet til jul. Tar ikke frem lyspynt før til neste søndag…Litt hver dag…er mitt motto. med julen, for da kommer julestemning seilende 🙂 Svibler er flotte, men litt sterk duft…..fruensvilje:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg