God morgen lørdag….

   Ny dag og jeg koser meg med kaffe. Mulig jeg skal på et julebord på biblioteket i dag. Det tror jeg kan være koselig…snakker vel litt om høstens bøker, litt underholdning og litt å spise på. Tror det er noe for meg. Ikke så masete….

Jeg bor i skogen, 100 meter å gå så klatrer jeg litt opp en sti og her er utsikten. Litt fin den en lørdag ikke sant. 🙂 Jeg liker meg her på Kråkerøy. Det er natur og vann og skog og byen ikke langt unna……

Nyt fred og ro, julen kommer. Gidder ikke styre så mye jeg. Pusler littegrann hver dag….Kanskje henge opp et par stjerner i dag. Kjøpte et par nye, ikke lys i disse. Men koselig å ha litt hengende i vinduet…

8 kommentarer
    1. Vakkert 🙂 Kos deg på julebord, selv om det høres litt kjedelig ut for meg. Ja dette med julebord på biblioteket. Jeg liker å lese, men det å sitte å prate om bøker er noe annet. Hver sin interesse 🙂 Uansett, kos deg <3

    2. Får si god ettermiddag til deg jeg da.. :)) Så flott å bo i nærheten av slike fine omgivelser.. supre utsiktsbilder :)) Håper kvelden din blir bra enten på julebord..eller hjemme… <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg