Black Friday og Black Hørsel…

Hei, velkommen inn i min verden som hørselhemmet. Jeg har ganske redusert hørsel…

Og hver fredag skriver jeg litt om dette tema! 

Jeg har også øreeksem, ikke greit når man bruker høreapparat. Det klør så sinnsykt og øregangene vokser nesten igjen og jeg blir tjukk nedover halsen. Så jeg må være flink til å bruke øredråper. Det holder eksemet litt i sjakk. Noen dager er verre. De dagene du begynner å klø med det samme høreapparatet er satt inn. Du vet at apparatet skal være på hele dagen på jobb. Det å klø seg i øra når man har apparat er ikke enkelt og jeg holder nesten på klikke…

Men jeg har lært, er man på jobb, må man bite tenna sammen og holde fasaden….:-) Jeg er avhengig av min jobb som de fleste …Og derfor overskriften…Black Hørsel…

Det er tråkig å høre dårlig, ikke noe høydare. Men jeg lever her og nå og skal ta meg en tur til byen i kveld på Black Friday…Det er åpent til 2200 i senteret i byen. Så sikkert litt gøy og litt masete. 

Dere som leste innlegget om julebordet i går. Så kan jeg fortelle at vi hadde det så koselig. God julemat og masse prat og hygge. Vi var 5 stykk og jeg fulgte helt greit med for man sitter jo ganske tett rundt et bord. Et høreapparat strekker seg seg sånn 1,5 meter unna…utover det er det ikke noe tess. Det er jo små små høytalere…

Ønsker dere en flott kveld og ta vare på hørselen deres ❤️❤️❤️

#nedsatthørsel

#øreeksem

#øredråper

6 kommentarer
    1. Nei, er noe ordentlig elendighet…Eksem har jeg hatt i mange år, det er skikkelig vondt til tider, og nå med gummi i øret hele dagen, er det pyton…men men må leve med det…fruensvilje:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg