Mat må vi ha….

Det er kaldt og deilig å komme inn etter tur 🙂 Nede ved campingen, har det kommet en ny utegrill og et bord…det er kjekt, da kan man jo ta med litt pølser å grille en dag :-)…..

Når jeg er ute og handler, så går jeg til kjøtt, fisk eller kyllingdiskene…F.eks. på Rema. 

Så finner jeg ut hva jeg skal ha til middag ut fra det…Så må jeg gå tilbake til grønnsaksdiskene for å finne grønnsaker som passer til. Er ikke logisk mener jeg. Hvorfor kommer man først til grønnsakene i alle butikker…? 

Har dere tenkt på det?

#grønnsaker

 

10 kommentarer
    1. Hehe ikke tenkt på..men jammen sant.. jeg finner også stort sett ut hva vi skal spise når jeg har sett hva de har som frister… 🙂 Kjekt med sånne utegriller da…

    2. Ja, da må man gå mot køen lissom…ikke alle handler etter matapp…Men har rett og slett oppskriften i i hodet 🙂 kjekke griller…annebe:

    3. jeg er litt motstrøms jeg da,for jeg tar litt av hvert av grønnsaker uavhengig av hva jeg skal ha til middag 🙂 i dg blir det hjemmelagde fiskeekaker med mandelpotet og raspa gulrot

    4. Snedig da 🙂
      Ja, jeg går alltid å traver frem og tilbake for å finne i det jeg skal ha i butikken ;P Prøver å skrive ned på forhånd hva jeg trenger, men ikke like lett bestandig 😉

    5. Den så fin ut ja…og hvorfor grønnsakene står ytterst..er for at vi skal spise mer frukt og grønt og derfor skal det stå først..hihih..tenker jeg…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg