Ekte Gannigenser :-)

 Dere som er litt opptatt av mote eller strikk…

Nå skal alle strikke denne genseren. Til og med en egen gruppe gruppe på facebook…Som heter, vi som strikker bølgegenseren…Synes det er litt tullette jeg. Enten så kjøpen man den genseren, eller så strikker man seg en genser…Men synes ikke det er kult å etterligne DESIGN…det er jeg ikke noe for…

Her er den ekte genseren, husker ikke helt pris, men var vel 3000 – 4000. Denne her hang i en butikk, kjøpte den ikke jeg. Men måtte ta bilde. Den er fin og fargen er lekker 🙂 

Hva synes dere, er det greit å etterligne design ??????

18 kommentarer
    1. 3-4000 kroner for den genseren!! nei..det er den ikke verdt..og jeg syns det er helt greit å etterligne..for de som er opptatt av merke klær..de ser forskjeller, og tror det bare er det at de VET at den er “ekte” så jeg syns ikke det er feil…når man kan klare det….Helt ærlig syns jeg ikke den var sååå fin..at den var verdt så mye penger…

    2. 4400 kosta de, sjekka på nettet nå…ja, men jeg skjønner ikke poenget. Kan man ikke strikke seg et eget desig…eller mønster man kjøper. Som du sier alle ser jo at den ikke er ekte…husker før i gamle dager så kjente jeg noen som sydde på lakoste de krokodillene på vanlige gensete…litt teit…Toini:

    3. nå ser jeg bilde 🙂 en fin genser men ikke så fin att den er vert den summen.Om en får kjøpt mønster til en slik genser så synes jeg det er helt innafor å strikke den :))

    4. Ja, men tror ikke seriøse butikker selger dette mønsteret…men noen som vil tjene noen kroner på kammerset…som har laget mønster etter å studere genseren…fruensvilje:

    5. Hei!
      Jeg har en venninne som har startet strikke den genseren. Hun har kjøpt tråd og oppskrift på nettet via en strikkebutikk 🙂
      Jeg strikker heller en genser ……….eller lar være……….betaler ikke 4400 for en genser nei, uansett hvor populær den er…………nei heldigvis er jeg ikke slik 🙂

    6. Nei, jeg tenker at det er bedre å strikke en anne hårete og mønstrete kul genser…Greit å betale dyrt for et plagg, men da må det være klassisk…tenker jeg 🙂 men jeg gidder ikke strikke denne genseren….Etdiktomdagen:

    7. Eg vil ikkje sei at den ekte genseren og dei som eg har sett er så utrulig like på designet. Ja, det er bølger, men då gjerne bølger på brystet og. Her er det vel meir “løv” på brystet? 🙂 Det er jo ikkje som å finne opp kruttet det å strikke genser med bølgemønster på 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg