Jeg har vært på loppis

Tok turen til et loppis i byen i dag. Gøy dette og støtter en forening, samtidig som jeg fyller opp her hjemme, hehe…

Det var veldig stort og masse mennesker 🙂 fant lissom ikke noe i dag. Men til slutt så jeg plutselig en fin kakeboks. Den er ypperlig til krumkaker. Tenkte jeg skulle ha med meg bort på julaften. Jeg er bedt til min bror Øyvind i år. Jeg har jo med gaver også da, men en boks krumkaker er jo ikke feil…den var skikkelig solid. 

Så fant jeg en kurv til å ha juleøl / julebrus i, den var også meget solid. En barnebok fra 1927 dro jeg med. Og til slutt 2 blå ting, jeg sparer på blå glassting. Samler alt ved siden av hverandre…

50,- for alt dette, ække gæli vel…:-)

Drar du på loppis? 

10 kommentarer
    1. Så koselige ting du kjøpte..:)) Prøver å kjøpe minst mulig(har jo alt for mye fra før..hehe)..men moro å kikke på slike ting..og av og til finner man noe man bare “må”ha…:)) Koselig med en slik ekstragave om man er bedt bort <3<3

    2. Tusen takk, ja, gikk der og trasket og tenkte jeg må jo finne noe…moro å titte og altfor mye krims krams men men…..dro med meg dette. Likte dette jeg fant jeg…:-) Kjekt å steke krumkaker, steker som regel 2-3 ganger jeg…gåfor det er kaker alle liker…??annebe:

    3. Åååå så flotte ting! helt etter min smak også…og, de gamle kakeboksene..er det beste sies det…så det var jo masse fine skatter!! morsomt!

    4. Tusen takk, ja, den var skikkelig tykk og fin…dem som er å få kjøpt nå er tynne, ikke gode i det hele tatt. Den kurven til øl var også super. Fin å ha på sjenken når det er middag i julen…Nå er alt vasker og skuret og lagt i boden…glass i vinduskatmen og boka titter jeg i 🙂 ha en fin fin kveld….dvergpinschere i mitt hjerte:

    5. blir ikke loppis på meg,men bruktbutikk er jeg innom innimellom 🙂 kjekke ting du kjøpte for en liten penge :)) ja en fin kakeboks med julekaker er ikke feil om en skal bort i julen

    6. Ja, var jo litt artig da, kjekt å ha noe å gi bort ja, aldri feil med hjemmelagd…Bruktbutikker er gøy….titter innom de jeg å. Og Fretex er fin butikk.fruensvilje:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg