Gamle Blakken

Ikke vet jeg om hesten var gammel, 

eller om den heter Blakken….sikkert ikke… 🙂

Den stod litt der i gjørma, alene…Synes litt synd på den jeg…Men han hadde på teppe da og fikk være ute…Så mulig han var GLAD…

Ikke lett å vite …..dyr kan ikke snakke…jeg snakket, men fikk ingen svar ❤️

Tror også jeg så en Ravn i dag, helt svart og var stor. Lignet en Kråke.

Mye å se når man er på tur…så også en kattepus ved et hyttefelt, den så lei seg ut…kanskje noen har dratt fra den….vet ikke, jeg fikk ikke tatt bilde…

 

10 kommentarer
    1. Jeg kjenner meg igjen i det å gå rundt å tenke….Kanskje katten er forlatt…har hesten det bra? osv…hihihih…Deilig å gå sånn å kose seg og se på naturen!

    2. Ja, jeg synes synd på hesten…og katten mjauet litt sårt og var skremt….mange hyttefolk som drar fra katten sin,,,,ikke bra…dvergpinschere i mitt hjerte:

    3. Tusen takk….ja, vi får håpe den trives der ute …..mye å se på da…veien går forbi…..og skolen ikke langt unna….så sikkert masse unger eller ungdom å følge med på..fruensvilje:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg