Et lite tips…

Småsulten…

Noen ganger er man litt sulten mellom måltidene…eller litt lunsj. Fant denne pakka på Rema i dag. Hadde ikke spist siden frokost og det var langt på ettermiddagen. Noen ganger glemmer jeg å spise lunsj på lørdager…

Dro med meg denne pakka hjem….ååååå så godt. 25 kr for 9 små frikadeller + 1 pose med remulade…Et rundstykke til, så er det plutselig en liten lunsj for 2 personer…brød og pålegg er kjedelig noen ganger synes jeg. 

Denne skal jeg kjøpe mer av…smakte som danske frikadeller. Jeg spiste det da jeg var i Danmark i sommer…

Tenner litt lys og et glass rødvin…stille og rolig lørdag her i heimen. Men jeg nyter det. ….

4 kommentarer
    1. Jeg er heller ikke så glad i brødmat og pålegg…liker best varm mat og noe snadder…så dette hørtes jo godt ut..Du må ikke glemme å spise! hihih..ha en god søndag!

    2. Hehe,,,,glemmer å spise når jeg holder på her hjjemme…Best med småretter, tapas, salat og nå disse frikadellene 🙂 dvergpinschere i mitt hjerte:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg