Helg….

Deilig – jeg elsker å ha fri…..

Deilig å kose seg med kaffe sånn på formiddagen…Kaffe betyr enormt mye for meg 🙂 

Handlet litt mat, var ikke innom en blomsterbutikk i dag 🙂 Tenkte jeg skulle kjøpe med en bukett fra Europris..De hadde bare sånne halloweenbuketter. Det klarer jeg meg fint uten….

Kom hjem og begynte å rake litt ute, så tenkte jeg…Kan jo ta med noe inn fra hagen…Og da ble det helg her inne…Liker ikke tomme vaser i helgen, liker å pynte litt her hjemme. For jeg er mye hjemme og koselig når det lunt og hyggelig synes jeg…

Nydelig vær i dag og jeg har vært mye ute i lufta…..beste som er ❤️

8 kommentarer
    1. Koselig både med kaffe og blomster.. men ikke for mye kaffe sent på kvelden :)) Blomster fra hagen er ekstra fint og “personlig” synes jeg :)) Kos deg med lørdagskvelden <3<3

    2. Tusen takk, tar som regel ikke kaffe annet en på morgen og formiddag…..da har jeg fått dosen min…Nydelig med litt i vasene og kjekt å ha litt på lur fra hagen….fin kveld ??annebe:

    3. Så lurt å ta inn det som er ute nå..for det er ikke pent så lenge nå…Kos deg med kvelden og nyt helgen!

    4. Lurt det,,,,vil ikke bruke penger på Halloween effekter med blomster i 🙂 kos deg og nyt helgen, tusen takk….dvergpinschere i mitt hjerte:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg