En sommer er over….

Jeg må ta grep i livet mitt….ikke la november styre meg..Men heller se muligheter. Jeg er utemenneske og solmenneske ikke noe vintermenneske nei…November, puh…Desember er grei, da styrer jeg litt med baking og gaver og pynt. Det er en koselig måned. Men november er måneden som er lissom helt uti det blå…

Søndag er det klokka igjen da…stiller den 1 time tilbake….da blir det mørkt da…

Jeg må finne noe å hygge meg med. Jeg har en veldig god venn som bor inTrondheim. Han er så kulturell..går på teater og konserter og kino hele uka gjennom. Han har en plan 🙂 Da har man jo alltid noe å se frem til.

Vi her i Fredrikstad har et Litteraturhus, jeg besøker det noen gamger, men kunne vært så myyyye flinkere. Det er foredrag og konserter og forfattere som kommer. Ja, mye som skjer. Koster ikke allverden heller. Noe er gratis, men det meste koster en hundrelapp. Og det gir deg så mye påfyll. Konserter er dyrere da, det koster alltid litt…men viktig å unne seg mat for sjelen 🙂 

Så nå skal jeg jammen booke meg litt utover, for det blir fort utsolgt og kjøpe billett i døra går lissom ikke…

Så da håper jeg november og desember blir den kulturelle Solveig ❤️

6 kommentarer
    1. Ja du skal se det blir en fin tid! Er det til søndag vi skal stille klokka igjen…ish…syns det er noe tull..for det roter til hue mitt..jeg våkner jo til samme tid hver dag og det tar tid å avvenne..ha en god kveld!

    2. Blir bra dette. Viktig å motivere seg selv litt når man er alene vet du….Tusen takk, det klokkegreiene er noe herk….dvergpinschere i mitt hjerte:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg