Glomma

Glomma er Norges lengste elv…det er noe alle vet 🙂

Siste stoppested er Fredrikstad 🙂 og like nedenfor her jeg bor…

I går kom lyset så fint på himmelen, det blir det vakre bilder av…og så kom det et skip på vei inn til Fredrikstad.

Jeg tuslet rundt her ved Kyststien og koset meg i det flotte været…det har det ikke vært mange av her i høst 🙂 

Så nå satser vi på noen flotte høstdager i november som kommer….

November er den kjedeligste måneden jeg vet om, men får snu trenden og ønske den velkommen til uka….

Men tåke og regn vil vi ikke ha, ikke snø heller….

Nyt kvelden igjen da…Snart helg! ❤️

10 kommentarer
    1. Ja vi får håpe det blir en superfin November :)) Kjempefint bilde du viser her… fint å ha mulighet å gå tur på et så vakkert sted uten å dra langt avgårde… Fin kveld til deg også <3

    2. et fint bilde :)) november ja,det er den måneden jeg ble mamma for første gang,så jeg liker november jeg hi hi ,elsdte sønn blir 34 år 9 november det begynner å ble en stund siden nå,husker den dagen godt,våknet til ca 10 cm nysnø 10 november og den ble liggande i 6 måneder sammenhengande,,så vi får no se om snøen dukker opp eller om vi blir spart noen uker til

    3. Tusen takk, ja er heldig skog og sjø og elv rett utenfor døra….det er det jeg tenker på når man har litt tunge dager…hvor bra det er her…da går jeg ut en tur og alt er meget bedre…For det er litt tungt i disse vintermånedene når man er mye alene..alt er bedre på vår og sommer…Men jeg skal prøve å like november nå 🙂 annebe:

    4. 6 måneder med snø…..da hadde jeg gått i hi, hihi….tror jeg…Bra du liker november og har gode opplevelser denne måned…Tisen takk og kos deg i kveld 🙂 og snøer får vente litt….selv om det blir fine bilder…fruensvilje:

    5. Ja vi må nyte de dagene som kommer..det samme med november…kan jo bli DEN flotte perioden om man tenker positivt..hihih..Flott bildet! og deilig å gå langs vannet å titte…ha en god kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg