Ull ER gull…

T-Shirt ( ikke sponset) 

Falt pladask jeg 🙂 Denne så rett og slett ut som en drøm…Det er ull og for en deilig kvalitet og for en farge…den måtte jeg jo kjøpe. Hadde den bare i rosa tror jeg..Fin å ha under en tynn bluse på jobb eller rett og slett bruke den alene på en litt kjølig sommerkveld eller noe…

Så får jeg se hvordan den blir i vask etter vask…

Regn og regn her nå…jeg baker boller. Fant en ny oppskrift i bladet, Familien…Blir det bra så deler jeg oppskriften…den var litt annerledes enn slik jeg pleiet å lage gjærdeig…

Kos dere 🙂 

8 kommentarer
    1. Den så kjempe fin ut..og varm og god nå på vinteren….kos deg med søndagen!

    2. Åh den så deilig ut, ja. Kunne trengt meg ei ny ullundertrøye, så del gjerne hvordan du syns den er etter vask, sånn kvalitetsmessig =D Kos deg videre med dagen =)

    3. Tusrn takk, ja skal sjekke kvalitet etter vask…først da man merker om den er noe tess…finnes på matbutikken denne…det er jo greit….Fin dag til deg..sender oppdatering når den er blitt vasket noen ganger…Helene:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg