17. oktober…

Dagen i dag begynte med influensavaksine…

Jeg er ikke i risikogruppen jeg, men vi får tilbud og  da takker jeg ja…et lite stikk, litt øm i armen en stund….

Pleier å ta vaksine hvert år jeg, for hvis jeg kan unngå sesonginfluensaen så er jeg glad…Hatt influensa mange ganger, ligget pal med feber når det har stått på…så har nok også blitt herdet gjennom livet…

Nå er det gjort, vaksine er i boks…

Nå har jeg sett på Tid for hjem, og drømmen om egen hytte vokste veldig….

Etterhvert litt te, bildet er fra en annen kveld 🙂 Nå regner det jaggu igjen….nok nå vel…

8 kommentarer
    1. Regner her også nå…til å fra med været…og influensa sprøya..den tar jeg ikke…tok den en gang når jeg jobbet på legekontor..og ble sååå dårlig!! og etter det har jeg jo hatt så mye plager…så lurer på om den satte i gang hele sullamitten…hihihi..neida…greit å ta om man blir dårlig..men jeg kan ikke huske å ha hatt influensa noen gang..med høy feber og muskelsmerter…så…jeg er nok imun..håper jeg…hihi lykke til! Ha en god natt!

    2. Ja, det er litt delte meninger…jeg tar den hvert år jeg. Og hadde mye influensa før det. Så synes det er gret….tok også svineinfluensa valsine…den var ikke helt god…for lite forsket på….trist at du har. Blitt syk av den….kanskje…uff uff…kan jo ha ligget latent hos deg den sykdommen du har nå….God morgen 🙂 sov som en stein etter sprøyta jeg…..dvergpinschere i mitt hjerte:

    3. Jeg har influensa sånn hvert 10ende år 🙂 Så jeg tar den ikke 🙂 Har jobbet på legekontor i 10 år og da ble jeg visst immun av pasienter hihihi vet at mange blir syke av vaksinen – som en miniinfluensa liksom………….men den hjelper mange og det er bra!! 🙂
      Ønsker deg en god dag og håper regnet letter!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg