Eplekake og nabobesøk :-)

Da bakte jeg eplekake igjen da, må passe på nå som det bugner av norske epler på butikken…

Jeg fora naboen med ei halv kake som jeg stakk innom med, mannen lyste som ei sol, og jaggu fikk jeg klem også….

Snille naboer må man passe på, plutselig så trenger man hjelp og da er det lettere å spørre…har lissom litt å gå på….hehe…

Nå skal jeg på kirkegården og tenne lys hos pappa og etterpå innom å hilse på mamma. 

Turen er jeg ferdig med, deilig for da kan jeg slappe av når kvelden kommer 🙂 

P.S. Tips til eplekake, strø litt kokos i bunnen på formen før du har i røra, og på toppen over eplene….Det er så GODT….

12 kommentarer
    1. Den kaka så vellykket og god ut :)) Skjønner naboen ble fornøyd med den.. Da håper jeg dagen har vært fin og at det blir en deilig og avslappende kveld <3

    2. Så koselig…og fikk naboen kake igjen! heldige dem!! hihihi..Jeg skulle vært i bursdag å fått kake i dag..men akk..orket ikke bevege meg ut blant folk..er så tett og forkjølet…Kokos ja..jeg bruker mandler jeg..masse mandler!! hihih

    3. Tusen takk, naboen er heldig han…kake hele uka han nå. Du må snart bli frisk…Tråkig at du ikke kom deg ut, men men man må føle seg vel…Mandler er også fint…grovhakkes og drysses over kaka….God bedring igjen….dvergpinschere i mitt hjerte:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg