Fredagsfølelsen….

Har dere den følelsen….:-)

Lage seg noe god mat og hamstre litt godteri, kose seg med litt vin  og kanskje bobler…sett på litt tv og bare la humla suse…..

Det er litt deilig det, er lettere på den årstida vi er inne i synes jeg…Lettere å kose seg inne når det er mørkt ute og litt kaldt…tenne litt lys og bare slappe av…

For noen år siden hadde jeg som vane å ta et langt bad med bobler i på fredagskvelden. Det var deilig…fikk litt ro over seg. Har glemt det badet på en måte..og for enda lenger siden var jeg alltid på et offentlig bad og tok badstu. Det var også deilig…

Hva er det jeg vil….jo, finne roen ❤️ Der alle kjedelige ting blir pakket vekk og glemt…

Har DU noen flere tips 🙂 

Takker jeg vettu….

12 kommentarer
    1. Ååå jeg skulle ønske det var fredag i dag…for har handla inn potetgull og snop..hihi..men..det er jo ikke den dagen…jeg har liksom DET å se frem til…før var det fredagsølen..men nå drikker jeg svært sjeldent..så kosen er godis…Du må ha en god kveld…og det ER torsdag i dag altså…hihihi

    2. Hehe,,,,ja, jeg prøver å få inn noen fredagstiips hehe,,,,,drikker ikke så mye jeg heller, men et glass rødvin kan være godt når det er litt kaldt ute…og mørkt…øl drikker jeg på Kreta, men fikk ikke vært der i sommer …potetgull er gody det, skummelt å ha i hus,,,,,God torsdag….dvergpinschere i mitt hjerte:

    3. Humla suse høres deilig ut.. :)) På fredager koser vi oss stort sett bare med tv og te.. Lørdag er det god mat ..og tv da også..hehe..
      Kanskje det blir ei hotellovernatting en fredag i løpet av høsten for variasjonens skyld..hehe..

    4. Jeg har ikke så lett for å finne roen. Og bad har jeg ikke …kun dusj…blir ikke samme.. Men jeg roer meg egentlig litt med å blogge jeg 🙂

    5. Ja, ikke sant….må finne det som er lystbetont og glemmer litt sykdom og dårlig hørsel og slikt…å bare være til..Hotell er kos, håper jeg får ånden over meg og kommer meg ut en tut, kamskje Gøteborg det er jo kosellig..Åsgårsstrand regnet littom bort i Høst synes jeg….men det kommer flere dager….annebe:

    6. Det er bra, strikketøy er også litt ro synes jeg…å gå tur da, men nå begynner det å bli fryktelig tidlig mørkt…men går tidligere før mørtem da….frodith:

    7. Sånn avslapping er utrulig deilig..har vel egentlig ikke noen spesielle tips til deg – for det går mye på det samme her..et glass vin..levende lys..god mat..snop..lytte til fin musikk..en film (jeg ser ikke på tv og har ikke tv-kanaler, så jeg bruker dvd´er, Netflix og filmer lasta ned på laptop´en..) ..og da gjerne nydusja, kun i pysjen =D

    8. Ja, musikk er fint, hører på radio jeg…og tv prøver jeg å jobbe med, finner ikke mye av interesse men gjør et forsøk hver høst, hehe…så deilig å roe ned med pysj takk for tips, og God natt 🙂 ….Helene:

    9. Alltid godt med fredagsroen 🙂
      Jeg bare sitter i godstolen og slapper av 🙂 Kan like godt finne frem en bok jeg, eller se et program på tv 🙂 Og nå har jeg strikk mellom hendene også 😀
      Men noe ekstra godt er koselig på en fredags kveld 🙂 Noe frukt som er oppskåret eller noe litt godis sukkertøy/potetgull 🙂 Jeg kroer meg i stolen(sofaen i inneklær som jeg kaller det. Slike rutete flanellbukser fra cubus og en god t-shirt eller lun genser.

    10. Høres så deilig ut da, ja får hygge seg og roe ned og stenge hverdagen ute og nyte bok og litt attåt….blir pizza her i dag, nyt kvelden og ha det fint….Etdiktomdagen:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg