Hvorfor …..

Triste nyheter Las Vegas…

Eldste sønn var i Las Vegas i vinter..Han hadde det så fint der…

Las Vegas er et slikt sted hvor man har det morsomt hele døgnet…

Det er spill og konserter og store show og masse shopping og enorme hoteller…Man kan fint være der en hel uke uten at man kjeder seg…Så skjer det ….langt ute i en ørken…

Han hadde med kjøleskapmagneter hjem til meg, for jeg sparer på disse…Men vi kan ikke slutte å reise…Men vi må hele tiden tenke…..

Her i Fredrikstad er det en mann på sykkel som beføler damer på rompa. Det har skjedd 3 forskjellige steder…Det gjør noen med meg, liker det ikke..Er ikke et menneske som er mørkeredd, men synes det er trist når vi hele tiden skal føle frykt….

14 kommentarer
    1. Leste om det nå..grusomt når det skjer så mye vondt i verden.. Skjønner du syns det er ubehagelig med den mannen også..isj at ikke alle bare kan være ok folk … Fin kveld til deg uansett <3

    2. ja en kan ikke skjønne hvorfor noen mennesker skal ha glde av å yte vold og skape frykt,men vi må som du sier ikke slutte å leve av frykt for slike personer

    3. Ja det er grusomt..og selv sånne ekle mannfolk, kan ta i fra en gleden ved å gå, eller sykle alene ja…frykt..som ligger der bak og murrer…

    4. Ja grusomt dette,
      Ja menn som sykler og plutselig snur og beføler damer i parker når det er mørkt…er ikke gøy det heller…selv om det sikkert ikke er onde ting han er ute etter…annebe:

    5. Grusomme ting i Las Vegas..
      Men å skape frykt hos andre mennesker er heller ikke bra…jeg legger turene mine litt tidligere på kvelden nå…for å si det sånn…dvergpinschere i mitt hjerte:

    6. Det skjer ting rundt om kring, og vi får prøve å ikke la deg prege livene våre for mye. Men skjønner det er ekkelt med sånne fæle ting i Fredrikstad også. Jeg skal ut å gå her nå om noen timer, til Oslo S. ….

    7. Grusomme ting som skjer i verden ja….
      Og frykt verken her eller der er noe vi vil ha….
      Masse god tur og ferie, kose dere masse, klemz….frodith:

    8. Huff ja..det er så mye fælt som skjer rundt om i verden, at jeg blir helt satt ut av og til..men et godt poeng du hadde der, da – at man kan ikke slutte å reise..og man kan ikke la frykten få overtaket og slutte å leve, heller. Men grusomt og ekkelt er det..Ha ei riktig god natt, nå da =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg