God morgen

Hva tenker du når du hører ordet svane?

Forbinder du det med søvn, og madrasser og slike ting. 

Jeg ser ofte svaner. De er flott og vakre. Fine å fotografere, men bør ikke komme for nærme dem da. 

Hva er det jeg vil med dette innlegget…Joda, jeg tenker det er søndag og turdag for mange av oss. Kort eller lang. Det var fast når jeg var barn i hvertfall. Pappa og vi ungene gikk tur, og mamma lagde søndagsmiddag. Sånn er det ikke i dag, nå er mor med på tur…..

Nå går jo jeg tur hver dag dSelv om jeg er stresset så får jeg alltid inn en tur….Er glad i å gå..Flott for kropp og sjel.Man får sortert tanker og lagt dem litt til side…

Etterhvert blir det å pakke sekk og mat, hvor turen går i dag vet jeg ikke helt. Det er jo virkelig et luksusproblem 🙂 

Nyt dagen dere…….Nå kaffe og lesestoff her i huset. Etterhvert frokost

 

 

14 kommentarer
    1. Jeg er ikke oppvokst med tur dager på søndag..lite turer, var en og annen bær tur..men ikke noe fast…høres jo så koselig ut..og nå kunne jeg ikke tenkt meg en dag uten tur..Kos deg med tur, og jeg tenker også flott fotomotiv når jeg ser ordet svane…Ha en god og stressfri søndag!

    2. Ikke sant, ut på tur må vi..hvis helsa er der.. Mamma stekte stek eller eller kjøttkaker eller noe. Smakte godt når vi kom. Hun ville aldri være med. Likte kamskje stillheten i huset. Når far og fire unger dro på tur. Svaner er flotte å se på. Poenget var jo også, svane er ikke bare madrass men et flott levende vesen. Her nede jeg bor er det mange for det er inne i et område hvor det er gress og lunt i le for vær og sjø..God søndag til dere 🙂 dvergpinschere i mitt hjerte:

    3. Svaner..hmm..tror nok jeg tenker på noe majestetisk og vakkert, når jeg hører det ordet. Så ikke en svane på ordentlig før jeg var gooodt voksen 🙂 Er nok ikke vokst opp med faste søndagsturer..turgåing er noe jeg har lært meg å elske i voksen alder 🙂

    4. Ja, de er flott og viser verdig skjønnhet med hevet hals. Her har det vært ut på tur 🙂 flott at du nyter uteliv og tur nå…Nå har du blitt superflink 🙂 ha en fin dag i Harstad Helene:

    5. Svanen er for meg noe som er vakkert og mykt. Tenker også på noe som er stille og flytende. Og Svanen er trofast 🙂 Ønsker deg en fin søndag 🙂 <3

    6. Nydelig svane, jeg tenker på elva rett ved her der det er mange svaner :)) En gåtur på søndag er deilig.. selv om det blir korte ture her for tiden er vi i alle fall ute 🙂 Så du hadde bada igjen… <3<3

    7. Tusen takk, ja flotte fugler. Sett mange vakre bilder på din blogg av svaner…Det ble bad i går, i dag var det litt høst ute synes jeg, vasset lenge da. Badet ikke…Går lissom på tampen nå…av en flott badesesong. annebe:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg