Hei søndag….

Det er søndag.

Det er sol.

Det er høst 🙂 

Det er opp til meg å tenke hva jeg skal bruke dagen til…Jeg har ikke stått opp enda, men sitter her i senga med kaffe 🙂 Deilig…

Blir snart egg og frokost, sjelden man rekker det når man skal på jobb. Da blir det bare et glass melk å farte avgårde, med et knekkebrød i veska. Tid er luksus….Vi har mange slike samtaler på kafferommet på jobben, hva vi skal gjøre når man ikke er i full jobb lenger…Svaret blir bestandig…

Gjøre hva man vil….

Jeg pleier å leve slik på søndager, se ann været og dagsform og ta det derfra….Føler det er luksus for meg…

For det er virkelig luksus å gjøre det man vil….Trenger ikke bukke og skrape for en eller flere sjefer hele dagen…

Så mitt motto for dagen, GJØR DET DU HAR MULIGHET TIL, utfra fra ditt liv…

 

 

14 kommentarer
    1. Ja..jeg sa alltid at jeg håper jeg er frisk nok til å nyte dagene når jeg blir pensjonist..for ikke alle er så heldige…Nå ble jeg ufør lenge før jeg tenkte..og klarer ikke helt å nyte dagene..er liksom noe som mangler..samhold, koleagaer, og samtaler om jobben..MEN man må prøve å gjøre det man kan ut i fra situasjonen ja..og jeg har begynt så smått og kose meg med dagene…Men det tok sin tid…for er man vant til å jobbe og stå på..så er det ikke bare og hele tiden ta hensyn til hva kroppen orker…for hode vil mer…Kos deg med fridagen, og NYT!! ha en god dag!

    2. Det er viktig å kose seg med dagene….jeg har jo mine begrensninger…og har jobba hver dag i 35 år i 100 % stilling i kommunen…da blir man etterhvert mettet, det tenker jeg mye over..dvergpinschere i mitt hjerte:

    3. Fine bilder og så flott den hesten var :)) Deilig med dager en kan styre slik det passer seg..vi har vært å plukka litt mer bær i dag :)) Fint innlegg <3<3

    4. egg og hest,det var et morsomt bilde :)) ja helgene er til for å hygge seg og gjøre det mann selv har lyst til :)) håper dagen din ble trivelig og fin

    5. Tusen tAkk, var på marked på lørdag og da gikk denne hesten noen runder med vogn og barn..været var litt ustabilt så var litt ute og litt inne…fikk en fin tur opp på et fjll jeg ikke har vært før 🙂 fruensvilje:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg