På tur :-) Fredikstad

Hei,

Jeg pleier nesten alltid å gå her på øya, og noen ganger i bygda der jeg kommer fra, Torsnes.

I dag gikk jeg jeg rett og slett i Fredrikstadmarka, yndet sted for utfart. Her her er enormt med tur-løyper., grillplasser, dammer, treningsstativer, bjørneløype, hundepark, og ALLE mennesker som bor i Fredrikstad. Hvis du går der på søndag…..Dette er et sted hvor det er mye mennesker, men området er stoooort. Men går man på stier, så møter du en drøss med folk. Derfor jeg går for det meste her på Kråkerøy, det er stille her og lite folk i skog og sjø…

Men i dag pakket jeg sekken med badetøy og dro av sted. Stedet jeg badet heter rett og slett 3. dam, flott sted å bade 🙂 stille og rolig der i dag, for er ikke så mange som bader lenger….

12 kommentarer

Siste innlegg