Det er mandag hver uke :-)

I dag,

Da var helgen og det fine været borte. Sola forsvant og blåsten kom, men ikke sånn kald vind. Behagelig varm vind. Deilig ute på tur i skogen. Lite kantarell å se, men masse andret slag. Jeg plukker ikke sopp jeg, bare kantarell. Blir litt påvirket av mange fine bilder av sopp her på bloggen, for det er mye vakkert å se…..

Håper du har hatt en fin mandag? Mange som ikke liker mandager, men det er jo en helt vanlig dag, bare oppe i hodet vårt er det lissom en litt ekkel dag…..Ta mandagen tilbake 🙂 

Elsk mandag og finn din greie 🙂 Jeg kjøpte KK, var innom biblioteket og lånte 2 bøker, gikk deilig tur nå i skogen og så kjøpte jeg  meg en IS,….smakte helt herlig 🙂 

Ha en fin mandag ❤️

Liker du mandager?

#mandag

#blåmandag 

10 kommentarer
    1. Ja her gikk det fine været over i vind og regn nå i kveld..og jeg liker mandager…da kommer hverdagen tilbake..og jeg får skogen for meg selv igjen….hihihi.. neida…men syns ofte det blir mye stress og styr i helgene…så når aller på skole og jobb..da kan jeg senke skuldre og slappe av..og den isen…DEN liker jeg også…hihihi..men vanskelig å velge den..eller trippel…ha en god kveld!

    2. jeg kjøpte en sånn is i går,tenkte på lakris men gikk for bringebærsmak :)) min mandag har vært så aktiv att jeg sliter med å lande ;joda mandag er en fin dag det

    3. Jeg liker ikke mandager så når den kommer så flytter jeg den til søndag for søndag er vi jo alt ferdig med på mandag. Du vet at dagen i dag er jo bare dagen i går sin dagen i morgen eller var det ikke slik tro 🙂

    4. Ja, du har vært aktiv. Jeg også, på jobb først da….men deilig å kose seg med tur og is og blad..Den isen er god, salt og søt på engang :)bra du liker mandager…fruensvilje:

    5. Ja, ikke sant, deilig i skogen. Jeg møtte ei dame som plukka stensopp, fant mange sa hun. Beste isen dette, kunne spist hver dag,,,,men det går lissom ikke. Ha en super kveld :)dvergpinschere i mitt hjerte:

    6. God denne serien med is ja, glad jeg ikke har kiosk utsida av døra, hehe…svar på et spørsmål. Jeg kan ikke tegnspråk. frodith:

    7. Tør ikke plukke kantareller en gang jeg, men den skal jo være umulig å ta feil av… :)) Man bør kose seg litt ekstra på mandager slik du har gjort syns jeg :)) Ikke smakt den isen, men lakris og is er jo godt sammen :)) God natt <3

    8. Kantareller, er jo veldig spesielle, men bør bære obs på den også sikkert. Særlig når dem er små.. Den isen er god, bør prøves, helst en mandag da, hehe, Ja man bør gjøre mandag hyggelig, nå er det morgen og god morgen til deg.., annebe:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg