Trenger du inspirasjon…..

Jeg trenger det maaaange ganger. Får det her inne da, dere er så flinke alle sammen til å finne på så mye gøy, vakre bilder og flotte dikt. Jeg har en bok jeg titter i noen ganger, mange flotte sitater her. 

 

❤️ Elsk livet

og ta godt vare på det! 

 

Jeg har jo mine ting, med nedsatt hørsel, som sliter på meg…jeg blir litt lei meg noen ganger og tenker hvorfor akkurat meg, som elsker livet og mennesker ❤️ Det er tråkig, for det er vanskelig være hørselhemmet, men jeg prøver å gjøre mange flotte andre ting som ikke krever friske ører….og bruker kanskje de andre sansene sterkere enn mange andre mennesker 🙂

 

2 kommentarer
    1. Jaa..vi alle trenger vel litt inspirasjon noen ganger…jeg skulle gjerne hatt helse nok til å kunne gjøre akkurat det jeg vil! Men det har jeg ikke…og må gjøre det beste ut av det…Tenker ofte som deg…hvorfor meg..Men jeg prøver å vri det til, at man får ikke mer en det man er sterk nok til å takle..og at jeg har fått alt dette fordi jeg klarer det….hmmm…tja..jo..er det noe i det kanskje? Ha en god kveld og helg! klem fra meg!

    2. Tusen tusen takk, vi trenger alle litt energi og inspirasjon . Det er er helt sikkert, men vi må gjøre det beste ut av det. Jeg er positiv og nyter egentlig livet på min måte. Mye dtillhet og ro i skog og her hjemme. Sosialt lag med mange blir verre og verre nå merker jeg. Blir litt sånn at man ikke henger med….God helg og kose dere masse, det kommer bedre dager. Klemmer med vinden fra Kråkerøy til Hurumlandet 🙂 ??dvergpinschere i mitt hjerte:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg