Jeg teller dager…..

I dag, fikk jeg endelig badet i sjøen igjen, har ikke badet siden søndag! Så jeg lengtet meg ihjel til sjøen,….

Dette er dager jeg teller og samler opp når vinteren kommer, jeg er ikke noe vintermenneske. Kan like høsten, med klare fine dager og fine farger. Men vinter i Fredrikstad er bånn, bare mørkt og tåkete….Derfor bruker jeg mye av fritiden min på å være ved sjøen og sanke minner til vinteren. Da sitter jeg inne foran peisen og mimrer….

Dette bildet er fra favoritt-stedet mitt 🙂 ikke tatt i dag, for ikke sol i dag, litt grått, men ikke kaldt. 

Bagen ble kjøpt på Malta, var der for noen år siden. Tror det er det beste stedet jeg har vært i hele mitt liv. Vannet var ca. 30 grader og krystallklart 🙂 husker at damene på Malta stod ute i vannet i timesvis og skravla, skikkelig symøte….

6 kommentarer
    1. Fint å skape seg minner til vinteren kommer, men jeg er også ivrig på å lage SELVE vinteren til noe hyggelig også. Jobber med saken hver vinter, og det blir bedre og bedre 🙂

    2. Takk for tips ja jobber med det jeg å, men blir litt skralt. Lese bøker og håndarbeid holder ikke, går en del på kino og sånt da, men men holder ikke….må jobbe for å finne glede i en tråkig vinter. frodith:

    3. deilig med et bad da 🙂 jeg har ikke badet i sjø det er det noen år siden sist hi hi ,er ikke et bademenneske i Norge nei.
      Vinteren kan være lang og kald,men gjennom den må vi,vinteren har mange vakre dager også og et vakkert lys,himmelen er blåere om vinteren så hvorfor ikke bli fotograf når vinteren gjør sitt inntog,er mange vakre motiver ute da :)) det er iallefall verdt et forsøk

    4. Tusen takk for tips, jeg trenger ting å glede meg over når vinteren kommer. Ikke alltid kaldt her, men råkaldt og surt. Er jo ute og hver dag alikevel, men blir jo i mørket. Da det er mørkt når man kommer fra jobb, men får utnytte lyset på dagen i helgen, foto er gøy. Kanskje jeg må investere i det. Har lyst til å lære meg å sy også, ser så morsomt ut. Når man ser på tv….mye fint å lage. fruensvilje:

    5. Har ikke badet i sjøen på det jeg kan huske…hihih..er ingen bader…kos deg..når solen kommer igjen..Er fortsatt flere fine dager igjen..ha en god natt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg