Grilltime

Veldig koselig med grillsamling i dag. På stedet der jeg vokste opp. Som fremdeles er i familien. Mamma eier en del av dette flotte stedet. Vi var 50 påmeldte med stort og smått. Grill fra to store halve tønner. Etterpå var det kaffe og kaker. Og hele tida masse prat og mimring. Bad ble det også….Jeg bare elsker dette stedet fra bygda mi i Torsnes. Været var fint og timene dro av sted….masse gode minner om en flott dag. Min mammma orket ikke være med. Hun er jo dement og sliter med mye støy og lyder å forholde seg til nå. Hun trives best hjemme med tv og pus:-) 

Dette var en magisk dag, ser det ikke vakkert ut der ❤️

6 kommentarer
    1. Det er en helt utrolig flott plass. Store fine områder med sjø og fjellknauser. Vi er heldige som denne plassen i familien. Sosial dag dette 🙂 i fjor regnet grillfesten bort, men i år, perfekt.dvergpinschere i mitt hjerte:

    2. Ja, nyyydelig sted. Ble mye familiebilder så jeg tok å sparte dem. Men stedet er flott med sjølinje med store områder. Koselig grillparty dette. fruensvilje:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg