Det ble fredag igjen….

Denne uka som snart har gått….

Jobben tar jo alle kreftene ut av kroppen ….Så det du hadde veldig god tid på i ferien har du litt mindre tid på nå som ferien er over. Man på jobb og man må ha mat på bordet. Sånn er livet. Det har ikke vært så hardt å stå opp for jeg er som regel tidlig oppe hver dag. Men det værste er at jeg føler behov for å være ute når jeg er inne på jobb. Jeg elsker å være ute fra morgen til kveld 🙂 sånn blir jo vanskelig…..NÅ.

Men i dag fikk jeg vært og badet i ettermiddag, det blåste veldig og vannet var kaldt. Men deilig å klarne hodet. 

Ellers så har det blitt ryddet i uteboden denne uka, sønn var primus motor og var formann ( endelig). Handlet dette kurvsettet på Europris. Det var kjekt. Så nå ble det ganske fint i vedboden utendørs. 

#vedbod

 

10 kommentarer
    1. Når ferien er over, har man som regel ikke tid til annet enn middag og oppvask spør du meg…Knapt nok vaske litt klær og sånt. Jobben spiser timer ja 😀 Fin fredag til deg <3

    2. Ja, det er alltid litt tungt å komme igang etter ferien, jeg nyter siste feriehelg nå:-) Det ble fint i vedboden din da:-) God fredagskveld!

    3. Så deilig å få ryddet og lagd litt system..det skulle vi også ha gjort…hihih. ha en god kveld! og nyt helgen!

    4. ja en skulle hatt litt mer fri enn bare dei 3 ukene om sommeren,men sånn er det,da er det greit å nyte fritiden når den er der,kjekt med orden i boda ja,smart med kurvreol 🙂

    5. Ja, kjekt å rydde litt. Der har jo du vært flink i det siste også. Ja deilig å være ute å bade men blåste bra….hmmm
      Helene:

    6. Jeg er glad i fridager, liker å være hjemme å holde på. Salg på Europris, kjekk den. Så nå er det ryddig i den kroken og masse ved i den andre kroken. fruensvilje:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg