Styggpent

I dag,

Sitter her med kaffen og snart klar for ny økt som arbeider i min egen hage, skulle vært formann for det er artigere….Men er man alene så er man alene….Jeg holder på med olje av divese plattinger. Det må gjøres for det blir tørt for mye sol her på toppen av Kråkerøy. I hagen er dette blomsterbeddet, jeg gjør som regel aldri noe med det, litt vann da. Det kan se litt puslete ut til å begynne med og utover sommeren så bare blir det gulere og gulere….Alle ringblomstene sår seg selv år etter år. Og på sensommeren er det overflod etter alle frøene som ligger litt i dvale…:-) 

Jeg liker sånt jeg, litt ustriglet og ting som kommer opp av seg selv. Må ikke ha rette kanter, sånn er ikke livet mitt heller. Jeg tar på en måte ting som det kommer. Og lever her og nå <3

6 kommentarer
    1. Ja hulter til bulter er ofte penere en på rad og rekke..det syns jeg også.. men alt til sin tid..men i blomster så er det sånn.. ha en god dag! og nyt dagen litt også..

    2. En fornuftig måte, spør du meg – er jo mer spennende å ikke bestandig vite nøyaktig hva som dukker opp – både blant blomster – men også i livet 😉 Ha en nydeligvakker dag og kos deg med hagen =)

    3. Tusen takk. Ja litt her og der er pent med blomster og busker synes jeg, men bor litt på en fjelltomt så ikke lett å plante overalt. Sy alltid spennende. Å se hva som trives og kommer opp neste år, må nyte også. Nydelig vær i dag. Får kjøpe meg en is i byen i hvertfall …Fin dag til deg. dvergpinschere i mitt hjerte:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg