Ikke regn med meg…..

Jeg har begynt ferie…..

Det er utrolig deilig å være her hjemme og pusle i hagen. I dag og sikkert i morgen og morgen etter der. Har ikke hatt så stort overskudd om dagen nå før ferien. Man gjør lissom bare det man må. I dag var det hekken som stod for tur. Den er høy og stor og tar tid, det er tungt arbeid så jeg må bruke noen dager på dette….Tar litt og litt, stresser ikke. Været var grått, men ikke så kaldt. 

Så tar vi dagene som de kommer. Er det sol drar jeg til stranda og er det grått så jobber jeg litt i hagen. Etterhvert olje noen plattinger også. Og vaske ferdig huset utvendig. Noen tenker det er kjedelig å bruke ferien på det, men sånn er det å ha hus….Det må jobbes med og jeg er nødt til å ta noen dager til å holde på……

8 kommentarer
    1. Ja det er gjerne sånn med hus..det gjøre seg ikke selv..Håper det blir noe fint vær, så du får badet også…ha en god ferie!!

    2. Ja,nok å holde på med. Sønn min hjelper til også. Han har malt 2 høye vegger 2 strøk …så det er supert. Skal ikke male hele huset i år, men liker å vaske det utvendig en gang i året. Ja, blir sikkert litt sol også og noen turer etterhvert…Tusen takk..dvergpinschere i mitt hjerte:

    3. Kan være deilig å holde på litt slik når det ikke er stress..og som du sier blir været bra blir det en tur på stranda… høres deilig ut :)) Kos deg med ferie <3

    4. Tusen takk, ja, viktig og ikke stresse, da blir man lei…Tar det som det kommer….Er det strandvær hiver jeg det jeg har ii hendene og drar…….annebe:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg