Jeg vil ha solen fra i går ….

Dagen i går var magisk, NYDELIG. Solen skinte fra morgen til kveld 🙂

Jeg slappet av i hagen så lenge jeg kunne. Men det var faktisk for varmt, så jeg dro til sjøen. Badet ikke, for litt redd for å bli forkjølet. Da blir jeg veldig tett i ørene,,,,,og hører enda mindre. …..

Men ved sjøen luftet det litt og det var så vakkert å sitte å se all trafikken. Masse med båt var ute og koste seg. Ungdommen samlet seg ute og grillet. Når solen og varmen kommer, så stikker ungdommen ut av hiet sitt. Det slår aldri feil…..

Jeg hadde med kaffe og brødskiver, ingen restaurant i verden kunne lokke meg vekk fra denne IDYLLEN. 

Måtte vi få mange herlige og solrike sommerdager……Dette er for meg LIVET…

 

Nå er det kaldt og litt innevær nå på morgenen, men god KAFFE i koppen er ikke ille det heller.

Ha en flott søndag!

 

#nedsatthørsel

#døvhet

 

2 kommentarer
    1. Ja deilig med slike dager som det var i går..skikkelig sommervarme :)) Ser ut til at himmelen i dag begynner å bli litt mer blå også … Kos deg med dagen videre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg