Vi trenger påfyll….

Alle dyr og mennesker og alle skapninger trenger påfyll. Får vi ikke det –  så faller vi sammen. Litt energi her og litt der, så kommer vi oss gjennom hverdagen…….Vi må se andre mennesker og gi dem verdi…Men det er vanskelig, det er så mye mer lettere å se alle mangler og  finne 5 feil. Slutt å finn 5 feil på andre mennesker. Finn heller 10 gode egenskaper det mennesket har. Tenk etter, tror du greier det helt fint. Får du ikke til sier du, ta på et par andre briller og se verden på en ny måte! 

Jeg kan merke at folk blir slitne og lei av å si ting til meg flere ganger. Men kan ikke noe for det!!! 

Tenk hvor SLITEN jeg blir når jeg ikke hører hva som bli sagt. Jeg også trenger litt energi i hverdagen min 🙂 

Hadde jeg ikke hatt skog og sjø, så vet jeg ikke hvor jeg hadde vært…….Det gir meg masse energi det! 

Nyt kvelden og finn 5 fugler 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg