Vil du være den som er fargeløs……

Nei, det tror jeg ikke…!

Kanskje du ikke vil synes i mengden! Frem med fargene og strutt av selvtilitt, bli synlig! Min svigerinne er flink med farger og det var noe veldig glupt hun skrev her om dagen på facebook. Bruker du ikke farger blir du fort gammel. Det vil vi vel ikke. I dag var jeg råflott med meg selv. Kjøpte en sterk rosa lebestift fra Chanel, farge nr. 145. Dyreste ever…..Men men sommeren er her og vi vil synes 🙂 

Jeg kan jo ikke få rosa høreapparat, men en lekker sak fra Chanel fikser jeg lett……

Nok en deilig deilig vårsommerdag her i Fredrikstad så bare til å nyte videre her jeg sitter på min veranda. 

Det er nå eller aldri – kom ut av hiet alle fargeløse damer der ute……

He, hva sa du: vil du ikke gå med rosa……

Hørte ikke……!!!!

#chanel 

#dårlighørsel

 

 

2 kommentarer
    1. Ja det er jo så sant…Men jeg er nok den som ikke vil syns i mengden ja..Men i dag..pga en utfordring jeg er med på..så gikk jeg i rød jakke! og DET skjer ikke ofte! Og ja..farger sprer glede..og jeg tror man selv blir litt gladere..så JA til farger! Skal prøve å bli flinkere selv..hihih Men leppestift..neitakk..det klarer jeg ikke..får så fort munnsår når jeg bruker det…og orker ikke “klin” i ansiktet..hihih

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Vi får utfordre oss selv litt oftere. Nok av damer som står og drar i alle de fargeløse klærne….Vi er ikke med i klanen….De fargeløse,,,,,,,hihi 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg