Hører du stillheten……..

Hvis du hører etter….Så kan du faktisk det. Jeg kjenner det helt inne i hørsel-nerven 🙂

Jeg elsker stillhet og ro, nyte naturen med alle sanser. Ikke noe musikk på mine ører, poenget er borte da synes jeg. Nyte og nyte. Her har jeg ingen dårlig selvtillit for at jeg ikke hører hva som blir sagt. Det er befriende for meg som menneske. Fordi det er tungt å høre dårlig. Det gjør noe med deg. Om du vil eller ikke. Så innrømmer jeg. Ja, det er tungt og jeg liker det ikke. Ikke noe hjelpemiddel kan få 100 % av hørselen min tilbake. Det er sannheten. ……jeg vil jeg vil, men får det ikke til. …

Men kom deg ut du også og nyt stillheten. Sjekk om du kan høre den…..

Ønsker alle en super dag i solen, nyt solen og stillheten og lev livet….

 

#nedsatthørsel

#hørerdårlig

 

2 kommentarer
    1. Sikkert frustrerende og slitsomt å høre dårlig ja..men jeg liker stillhet..jeg sliter med tinnitus..og hører suselyd så si hele tiden..så når det virkelig er stille inne i hodet mitt..ja da er det deilig!! og jeg liker ikke bråk og støy..da blir jeg sliten..så her er det også lite musikk på øret ja..har min egen musikk..Når jeg gå i skogen kan jeg høre stillheten..herlig!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Hei på deg. Ja, litt frusterende. Jeg også blir veldig sliten av mas og støy og lyder. Må ha fred og ro. Og går hver dag lange turer i skog og ved sjø. Det gjør livet bra. Ikke moro å ha det slik som det heller. Har det sånn noen ganger jeg å. Og det er ille.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg