Den siste dagen i april var som et kinderegg


Følelsen av 3 x lykke

Dette bildet er tatt i fra et skip i Middelhavet, da jeg  feiret 50-års dagen min med gutta.

Denne søndagen har jeg puslet i hagen og hygget meg. Det er fri og sol og lunsjen ble spist ute i hagen. Det er 3 ting det. Lunsjen ble 2 knekkebrød og kaffe. Smakte utrolig deilig ute i solen. Stille og rolig og bare meg selv som selskap. Trengte ikke konsentrere meg for å høre hva noen pratet om. De ga meg ro og mestringsfølelse.

Skal skrive litt mer om det å spise i en kantine sammen med mange mennesker i et annet blogginnlegg. For det er litt av en utfordring for en som har nedsatt hørsel. Det kommer jeg tilbake til som sagt.

Avsluttet kvelden i skogen med fuglesang. Den hører jeg fint. Det er skarpe og klare lyder. Så gjennom kirkegården og der var det ro skal dere vite …..

Ønsker dere alle en flott 1. mai i morgen! Nyt dagen med og uten faner og korps 🙂

2 kommentarer
    1. Nyydelig bilde..og deilig å holde på i hagen..når man liker det..og som du sier..stille og rolig..herlig..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg