Ring Ring…… Ikke ring meg!

Ikke ring meg, send meg heller en melding, sms eller på chat. Sliter med å høre hva folk sier i telefonen. Alt må være stille rundt meg hvis jeg skal høre hva du sier. Tv av, radiio av. Ingen mennesker må ha en samtale rundt meg, først da kanskje jeg hører hva du sier.  Du må også snakke tydelig, ikke høytalende, ikke propper. Men holde telefonen inn til munnen din og snakke ….

Det er mange begrensninger for oss som hører dårlig, andre mennesker skjønner det ikke aliltid. 

Det er faktisk min hverdag, det er et tap for meg å ha det slik! Mye energi går vekk i suset…… 

Jeg bruker mye av min energi i skogen, der føler jeg at jeg er et helt menneske! 

Et liv med hørseltap er et annerledes liv….!

Min blogg heter solliv. Det står for sol og liv. Jeg heter Solveig og min mamma heter Liv ❤️

#hørsel

#høre

 

4 kommentarer
    1. Det kan ikke være enkelt alltid men godt at du liker å være ute i skog og mark 💖
      Det er jo terapi bare det💗
      Så er det et viktig budskap du kommer med for det er mange der ute som hører dårlig og ikke tør og si i fra 💖
      Lykke til med bloggen😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg