Never change a winning team

Før likte jeg Rema, men ikke nå! Er kanskje ikke alene om det. Har ikke fulgt med på alle detaljer. Men det er noe med avtaler og øl og sånn der. Folk vil ha det de alltid har handlet. Jeg f.eks leter etter faste ting, brød, favorittsjokoladen min.

Men borte vekk er det…til om frukt-og grønnsakdisken er endret. Trodde aldri jeg skulle svikte Rema. For det var favorittbutikken min. Heretter blir det mest Kiwi på meg. Flott frukt, ja begynner å handle der mer og mer. Og så er det kort vei til Sverige her jeg bor, så mange muligheter når man blir sveket!

Men jeg fatter det ikke. Hvorfor? 

Never change a winning team….Det er ikke lurt!  Litt tankespinn rundt dette med Rema og Kiwi og andre kjeder. Men en ting er sikkert mat må vi ha!

I kveld blir det 2 knekkebrød med gulost og grønn te! 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg