12. februar 2022

 

Jeg har i hvetfall vært ute og kosa meg! Det er noe jeg har angret på de andre gangene det har vært litt åpning…At jeg ikke hev meg ut med det. samme…Nå lot jeg drittværet gå sin gang og dura til byen! Tog og buss og slikt får man ta tak i til uka, gå gatelangs i andre byer i øs pøs – akkurat det kan vente. En øl og vin ute må vente også, jeg jobber meg meg selv for å få i gang matlysten og at kvalmen slipper helt…Jeg vet, ting tar litt tid med gamle damer! Drikke et glass med vin eller øl er det siste som frister akkurat nå og skal jeg til Oslo, så vil jeg kose meg på restaurant med noe godt i glasset! 

 

Men jeg innom de fleste butikkene i sentret i dag og bare gikk rundt  inn i butikker selv om det var masse folk! Tittet og dro i det meste, for en situasjon…Være helt ut av deg selv i timesvis var nydelig! ❤️

 

 

GLAD I DEG – KAN OGSÅ VÆRE GLAD I DAG

 

 

LYKKE

 

 

BALLONGER = FEST

 

 

KOSA MEG PÅ KAFFEBRENNERIET MED CHIAPUDDING, BANANKAKE (formkake med banan) OG KAFFE. DIGG

 

 

DENNE VAR GOD

 

 

Til og med kaffen smakte, nå ble det vanlig traktekaffe ute, da jeg drikker Espresso og kaffelatte og sånn her hjemme med den nye maskinen min..Så nå en helt vanlig kaffe smakte meg ❤️

 

Som sagt trava rundt i byen, byens kjøpesenter og tidligere var jeg også innom biblioteket! En stor dag for SOLLIV.

 

 

Fin fin lørdag til akkurat deg…

8 kommentarer

Siste innlegg