10. bad på rad og litt mer stæsj

 

 

17,5 – ingen høyere…!

 

 

Rislampe med solceller, kjøpt på Rusta! De hadde mange størrelser!

 

 

Nye blomsterpotter kjøpt på Rusta. De har dem på Jula også. Tror de koster 59,90. Synes de var fine. Veldig billige, ser mye ut  – og pyntet opp med blomster fra Guttas blomster og hage! Solcelle-kulen foran kjøpte jeg på Rusta! Hadde den i 3 størrelser, jeg kjøpte bare en og den minste..Gjør seg med flere i flere størrelser vil jeg tro..Men jeg visste ikke helt hvordan de var så turte ikke kjøpe flere. Men den var kjempefin! Og de er fine i hagen tenker jeg, følger med pinne til å sette dem ned i jorda! 

 

 

 

Kurvene på veggen kjøpte jeg på Rusta og blomstene fra Gutta blomster og hage. Det lille svarte “bordet” kjøpte jeg på Clas Ohlson for sikkert 10 år siden. Jeg kjøpte mange i flere farger. Fine til å ha kaffekoppen på eller et glass med drikke! De store pottene bak er murerbøtter kjøpt på Europris for flere år siden..De rommer mye og man kan fyller opp med god jord og bare etterfyller litt jord hvert år. Jeg har boret hull i bunnen! Og stativ med hjul på under, slik at jeg kan flytte dem rundt! Markisen er fra Markisemannen! En god investering på solterrassen foran huset! Mer stæsj her: 9 dager på rad med bading! 

 

16 kommentarer
      1. Ja løp og kjøp.. Både rislsmpen og kulen svarte til forventningene. Ga god stemning på kvelden og lyste så fort det blitt mørkt ute. Koselig med lys og i disse tider med tørke så er de trygge.

    1. Så fine krukker og solcellelamper! Koselig å pynte rundt seg! Jeg kjøpte et solcellelys jeg satte opp på postkassestativet, og det er sånn bevegelsessensor på, – bare sånn veldig rimelig men det fungerer. Ha en fin fredag! 🤗

      1. Herlig med postkasselys.. Masse artige saker å kjøpe. Liker sånt jeg. Og lys på kveldene er så hyggelig.. Ha en flott fredag og kos deg masse 🌸🌸🌸

    2. Det er fint at du har et stort hus slik at du har plass til mye blomster. De er fine og pynter. Det er bra at det regner litt ute, gjør intet for det er så tørt. Men det blir fort tørt igjen. Det er fredag og nå skal jeg slappe av, skal rydde og kaste noe. Og noe som jeg skal gi til Fretex. Må handle litt, ellers blir det det skogen og nett og litt annet. Ha en fin kveld.

      1. God formiddag…Stor hus og hage må fylles. Hvis ikke blir det bare tomt og rart.
        Masse billig på Jula og Rusta. Hagebutikker har mye fint, men altfor dyrt!
        Kos de i helgen og ut på tur! Du skal sikkert i skogen ellr noe annet hyggelig!

    3. Så flott du har det med blomster og lys. Så disse kulene, men her er det lyst hele natta. Lot være å handle. Men fant en gulv vifte til varme dager her nord. Neste uke får vi sol og varme. Det skal nytes. Mulig det blir sydentur i september med venner. Vi har ikke bestemt hvor ennå. Nyt helgen, og bading + sol. Klemsiklem

      1. Håper det blir varmt og godt hos dere. Lyst hele tida ja, det må være rart..
        Her blir det mørkt rundt 22:00 nå…Deilig synes jeg..Kulene var fine, har lyst på flere.
        Syden ja, håper dere får til tur med venner! Nyt helgen og kos deg masse! Stor klem..🩷🦋🌿

    4. koslig å se hvordan du lager hygge og kos i hagen din ,badetemperaturen er nok mye varmere enn her hoos oss,jeg har prøvd men kommer ikke lengre ut enn til knea for her er det skikkelig kaldt i sjøen hi hi ,vi har smertevann fra snøen i fjella

      1. Takk, jeg like å handle ting til uteplassene her. Synes det er mye fint å kjøpe.
        Men holder meg til det billige, for det er dyrt å kjøpe de store trendy tingene i dyre hagebutikker.
        Badevannet er nydelig!

    5. 17,5 grader er jo faktisk mye………..! Å jeg eeelsker sånn hage-blomster-veranda-stæsj! Du har mye fint – likte den “lyskula”, sånne har jeg lyst på! Får snoke litt….! Fine utafor bobilen også de…! Klemmer…. <3

      1. Moro o handle litt nytt…Jeg har jo stort hus og mange verandaer og plattinger rundt hele her!
        Så må alltid kjøpe noe nytt hvert år! Disse kulene er lekre…De kan du ha utenfor og lett å slå på og av.
        Og bare plassere i bilen og du får utelys der du er! 🙂 anbefaler virkelig. Stor klem..

    6. Så mye fint stæsj du har anskaffet 🙂 Koselig!
      Hmmmm jeg har ikke målt badetempen her på disse kanter… men det er nok ikke 17,5 grad i allefall 😀 Nyt lørdagen og helgen! klems

      1. Takk takk, ja mooro å kjøpe litt nytt. Jeg har jo stort hus og mange utesteder/plasser rundt hele huset.
        Så det må fylles med blomster og stæsj og møbler for at det skal bli koselig synes jeg.
        Bare en platting er ikke noe fint! 🙂
        Ja, blitt varmt i vannet har nå..16 – 17 grader er varmt!
        Klemmer…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg