1. juledag er også turdag

 

Det var disse magiske dagene! 1. juledag er også turdag som alle andre dager. Slik er mitt liv <3 

 

 

 

Litt frost er vakkert <3

 

 

Jeg elsker disse gylne fargene!

 

 

 

Jeg har sansen for slike brygger i enkel stil..Var litt for tidlig for solnedgangen, men det er deilig ved sjøen!

 

 

Men du jula er ikke slutt. Vi koser og hygger oss og jeg nyter stillheten og ryddet i litt gaver. For i år var nissen SNILL ❤️ I dag er jeg litt trøtt, ble sent i går. Drakk ikke alkohol. Men ble en lang dag. Vi hadde mamma på besøk og hun ble kjørt hjem sent på kvelden. Så var det å rydde huset hennes og sette på plass alle julegaver! Men hun koset seg og virket lykkelig og glad! Så ble en utrolig flott julaften! Og ja vi hadde skinkestek (og svoren ble helt super), medisterpølser, medisterkaker (hjemmelagde), hjemmelaget surkål og hjemmelaget deilig saus. Og masse grønnsaker! Det toppet seg med krumkaker og krem senere. Nå skal jeg ta meg litt rester, for gutta er bedt bort i dag! Ønsker deg fin fin kveld…

 

GOD JUL 

 

 

8 kommentarer
      1. Nydelig vær i dag. Mange folk ute i skogen også. Det var hyggelig. Godt å være i bevegelse. Rester har vi alltid også 1. juledag.
        Hvis man ikke har selskap da, da lager man ny julemat eller noe.

    1. Så vakkert og herlig.. utrolig bra at værgudene åpenbarte seg på den måten. 😀 Og etter en nydelig Julekveld, etter som jeg har sett og forstått 🙂 Her ble det et snev av hvit Jul. Alt bra her 🙂 Gode tanker for videre dager i romjula 🙂 Klem

      1. Tusen takk, været var helt fantastisk tog det var godt å være ute i flere timer. Gir energi.Vi hadde det veldig hyggelig på julaften. Alle sammen bidro til at det ble bra <3 God klem videre i romjula.

    2. En gyllen og fin dag 🙂 Ja, alle dager er mulige turdager hvis man har fri. Og i går var det jo flott ute også. I dag er det litt mer regnfylt tror jeg… 😮 I alle fall ikke sol er det meldt. Ha en fin dag på tur uansett 🙂 Klem <3

      1. Tusen takk, ut på tur må man og når man går tur i et slikt paradis da er man heldig <3 Ønsker deg en fin dag og juleklem til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg