1. desember fra Gamlebyen – del 2

 

Hei igjen, her kommer innlegg nr. 2  fra Gamlebyen i dag – tidligere her. 1. desember fra Gamlebyen Det første innlegget var tatt ved 0730 tiden og jeg frøs nesten fingrene av meg der jeg stod for å ta bilder til bloggen før jeg gikk videre! De bildene i dette innlegget er like før kl. 1600 – ble litt kjapt det også for jeg skulle rekke ferja over til Kråkerøy.

 

Det blir ingen kalender fra meg i år med motiver fra Gamlebyen. Men det ble slik i dag og det kommer sikkert noen flere innlegg fra Gamlebyen etterhvert. Men ikke egen kalender fra Gamlebyen. Det vil jeg ikke få til tenker jeg. Og det er så mye annet å se og oppleve også! Men se her da, dette er utenfor Pepperkakebyen i Gamlebyen. Ikke tittet innom der enda, men det blir det sikkert etter hvert. Bilen var et skikkelig julekort i hvetfall! man blir jo glad når man ser et slikt motiv. Til morgenen i dag var det hele bilen pakket inn, for det var så kaldt. Men heldigvis så fikk jeg disse bildene i ettermiddag..Plutselig er det mildt vet dere og blir det ikke helt det samme! 

 

 

 

 

 

 

Fikk du ikke litt sånn julekort i hodet nå – så vet jeg ikke. Da kan jeg ikke hjelpe deg 🎄

 

Desember i Gamlebyen 2021

28 kommentarer

Siste innlegg